איזה עבודות יש באירופה לחיילים משוחררים?

השתחררתם מהצבא ואתם רוצים לצאת לעבוד בחו"ל? אתם לגמרי לא לבד. אלפי צעירים ישראלים המסיימים את שירותם הצבאי נוסעים למדינות שונות ברחבי העולם, עובדים למשך שנה, שנתיים, שלוש ולעיתים יותר וחוזרים ארצה עם סכומים שלא היו יכולים לחלום עליהם בעבודה בלתי מקצועית לחיילים משוחררים פה בארץ. אחת השאלות שמטרידה ביותר את אותם צעירים ולבטח גם אתכם היא, מהן העבודות בהן תוכלו להשתלב ובאופן ספציפי, איזה עבודות יש באירופה לחיילים משוחררים ובשאלה הזאת בדיוק נעסוק כאן בשורות הבאות.

אז במה אתם יכולים לעבוד בחו"ל?

ייתכן ששמעתם סיפורים שונים ומשונים על צעירים ישראלים שעבדו עבודה בחו"ל וסביר להניח שחלקם גם נכונים. יחד עם זאת, כחיילים משוחררים ללא השכלה רשמית, ללא ניסיון מקצועי וללא מקצוע, עליכם להבין שמגוון העבודות הפתוחות עבורכם בחו"ל מתמקד בעבודות בלתי מקצועיות, עבודות שהאוכלוסייה המקומית בדרך כלל מעדיפה שלא לבצע בעצמה, אלא להשאיר "לעובדים זרים". שמעתם נכון, אתם צפויים להיות העובדים הזרים במדינה אליה אתם נוסעים ולשמחתכם זה הולך לייצר לכם לא מעט כסף וגם לא מעט חוויות שלא תשכחו לעולם.

ואם נחזור לענייננו ביתר פירוט, אז העבודות העיקריות בהן תוכלו להשתלב גם באירופה וגם במדינות רבות נוספות ברחבי העולם הן עבודות פיזיות כמו הובלות ודיג ועבודות המתמקדות בעולם המכירות ובכלל זה מכירות בחנויות אופנה, מכירות בחנויות חוף באזורי תיירות ומכירות בעגלות. ישנן כמובן משרות נוספות לעבודה בחנויות בתחומים קמעונאיים נוספים, אך לרוב אלו אינן פתוחות לעובדים זרים ללא אישור עבודה ולכן ההיצע די מוגבל למה שתיארנו זה עתה. שימו לב, שחברות רבות העוסקות בהשמת צעירים ישראלים בחו"ל, מפרסמות אינספור משרות פתוחות במגוון רחב של תחומים לרבות תכנות, אבטחה וכדומה. לרוב מדובר במשרות פיקטיביות שאין מאחוריהן דבר. עבודה בתחום מקצועי מחייבת השכלה רשמית וניסיון מקצועי ואם אין לכם את שני אלה, אל לכם לצפות לאף עבודה בתכנות או בכל מקצוע אחר, במיוחד אם אין לכם אישור עבודה בתוקף.

עבודה בעגלות – גם באירופה וגם בכל מקום אחר בעולם

אחת עבודות אחרי צבא הכי מבוקשות היא עבודת מכירות בעגלות. עגלה היא למעשה דוכן מכירות ממש כמו הדוכנים שאתם מכירים מהקניונים פה בארץ. בעגלות אלה מוכרים מוצרים שונים כשכל עגלה מתמקדת בסוג שונה של מוצרים, כמו למשל עגלת קוסמטיקה, עגלת ציורי שמן, עגלת אביזרי מובייל, עגלת אקססוריז אופנתיים וכדומה. בסוג זה של עבודה, יש לכם את האפשרות להרוויח לא מעט כסף ובלבד שיש בכם את המוכנות והמוטיבציה להפוך לאנשי מכירות דינמיים ואולי גם לרכוש יכולות מכירה חשובות, שיועילו לכם בכל מקום אליו תפנו ובכל קריירה אותה תפתחו בהמשך חייכם. בין כלל העבודות בחו"ל, עבודה בעגלות היא בהחלט אחת העבודות היותר רווחיות וגם כזאת שיודעת להציע לכם את האיזון הטוב ביותר בין מאמץ פיזי, שעות עבודה ושכר.

ספציפית במדינות אירופה הצפוניות ובמיוחד בסקנדינביה, תוכלו להשתלב בעבודות דיג על ספינות דיג. המדובר על ספינות בינוניות עם מספר אנשי צוות, שיוצאות לדיג בתקופה הסוערת של השנה. זוהי לא עבודה לאנשים בעלי לב חלש או ידיים רפויות, אבל אם אתם חושבים שאתם יכולים להתאים, ממתין לכם בעבודה זו שכר גבוה במיוחד. את השאלה איזה עבודות יש באירופה לחיילים משוחררים אתם רוצים להציג לחברות השמה של צעירים ישראלים בחו"ל, שם תוכלו לקבל את המגוון הגדול ביותר של תשובות ומשרות פתוחות במיוחד עבורכם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email