כל מה שצריך לדעת על מז"ח – מונע זרימה חוזרת לתעשייה

תוכן עניינים

לא מעט בעלי עסקים אינם מבינים את הפירוש של ראשי התיבות מז"ח. המשמעות הפשוטה של ראשי התיבות היא מונע זרימה חוזרת. אך מה זה בכלל אומר? את השאלה הזאת לא מעט בעלי עסקים ישאלו את עצמם. כאשר האינטרס שלהם יהיה כמובן לשמור על העסק עצמו ועל הלקוחות המגיעים לבקר. במאמר הבא נסביר לכם בדיוק את המשמעות של מז"ח וכיצד הוא בא לידיי ביטוי בתעשייה. ברגע שתכירו את המונח הזה, לא יהיה לכם מקום לספק. עוד לפני שמתחילים לחפש אחר מתקין מז"ח במרכז, חובה להכיר את העולם הזה. כך גם כאשר תעשו בחירה כל כך חשובה, תוכלו לדעת באיזה איש מקצוע לבחור. בחירת איש המקצוע זה הפרמטר שיכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון. אנו כמובן נרצה שתמצאו את עצמכם במצב שבו תעשו את הבחירה הכי נכונה שיש.

מהו מצב של זרימה חוזרת?

מצב של זרימה חוזרת הוא מצב שבו מסיבה כזאת או אחרת כל המים המזוהים זורמים אל תוך העסק. המשמעות היא שכל מי שירצה להשתמש בשירותים או יפתח ברז מים ימצא מים מזוהים. מים שנשאבו מתוך הביוב ישירות אל העסק שלנו, סיטואציה הזויה בהחלט. אך למרות שעל פניו הסיטואציה הזאת נשמעת הזויה ולא אפשרית, היא יכולה להתרחש בכל רגע נתון. חוסר תשומת לב עלול להעמיד אתכם בדיוק במצב הזה. כך שחובה להיות תמיד עם יד על הדופק על מנת למנוע מצב שכזה.

איך מונעים ממצב כזה לקרות?

כיום נדיר מאוד לשמוע על אירועי זרימה חוזרת בגלל המכשור המתקדם שניתן להתקין. יש איש מקצוע שהתפקיד שלו הוא בודק מזח, והעבודה שלו תהיה למנוע מאירוע כזה לקרות. על ידי התקנת מכשור מתקדם אפשר למנוע ממצב של זרימה חוזרת להתרחש בעסק שלכם. פתאום לא תמצאו אתכם במצב שבו אתם עלולים לסכן את העובדים ואת הלקוחות. תוכלו להיות בטוחים כי סיטואציה שכזאת לא יכולה להתרחש, וזה מוריד מכם את מפלס הלחץ. הרי בתעשייה שבה משתמשים לא מעט במערכת הביוב, ישנו חשש עיקרי ממקרה כזה. מקרה שעלול להביא איתו השלכות רבות בעתיד.

איפה צריך להתקין מז"ח?

אם תשאלו מתקין מז"ח במרכז הוא יגיד לכם כי בכל מקום כדאי להתקין את המכשור הזה. אך באופן עקרוני החוק קובע כי ישנה חובה להתקין את המערכת בכל מערכת מי שתייה שמחוברת למערכת אחרת. כלומר החיבור בין מערכת מי השתייה למערכת האחרת עלול להביא למצב של שאיבה חוזרת. מצב שבו תוכלו לפתוח את הברז ולגלות כי המים שזורמים בה הם מים מזוהים. מים שלא ראויים לשתייה, כאלה שעלולים לחשוף אתכם לסכנות. פתאום תוכלו לראות את המציאות בצורה שהיא מעט שונה.

למה צריך להקפיד על זה בעסק?

חשוב מאוד לבצע בדיקה על ידי בודק מזח בכל עסק עקב האחריות הרבה. נדגיש כי אינכם אחראיים אך ורק על עצמכם, אלא על כל מי שנכנס לעסק. בין אם מדובר על עובדים המגיעים באופן קבוע לעבודה או על לקוחות קבועים או זמניים. האחריות שלכם תהיה לדאוג לכך שהם לא יחששו להגיע אליכם, ויוכלו לבצע כל דבר שעולה על רוחם. יהיה אפשר לעשות זאת אם תדאגו שיהיה מכשור מז"ח מתקדם בעסק. בסוף האחריות שיש לכם בידיים היא אחריות יקרה מפז, ולא תרצו שאף אחד יפגע. כל מי שיכנס אליכם לעסק יוכל לצאת ממנו בריא ושלם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email