Site icon מגזין תל אביבי

עבודות איטום גגות

רטיבות בגגות היא תופעה נפוצה מאוד שנגרמת בעקבות סיבות רבות. רטיבות בגג יכולה לגרום לנזקים רבים בבית. כאשר מזהים רטיבות בגג חשוב מהר לבצע עבודות איטום גגות. כמובן שמומלץ כל כמה שנים לוודא את איטום הגג ולמנוע את הרטיבות מראש. מה גורם לרטיבות וכיצד מטפלים? על כך במאמר הבא.

עבודות איטום גגות- מה גורם לרטיבות בגג?

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לרטיבות בגג היא איטום הגג. כאשר הגג אינו אטום כהלכה יכולה להיווצר רטיבות. בימי חורף מי הגשם יכולים לחלחל מהגג וליצור רטיבות קשה. אם אתם גרים בבניין ומעליכם יש דירה, פיצוץ בצנרת של הדירה הזו יכול לגרום לרטיבות בתקרה. במקרים של פיצוץ צנרת אין לכם איך להתכונן לבעיה מראש ועליכם לטפל בבעיה רק אחרי שהיא צצה. לעומת זאת בבית פרטי תוכלו לוודא את איטום הגג לפני החורף ולהיות בטוחים שלא תיווצר רטיבות.

עבודות איטום גגות- מה עושים במקרה של רטיבות?

כאשר מזהים רטיבות בגג יש לפעול במהירות הרבה ביותר למניעת התרחבות הרטיבות. כאשר מדובר בבית פרטי, תחילה יש להזמין בדיקה לאיתור רטיבות. כאשר מדובר בבניין והרטיבות נוצרה מהדירה מעל עליכם תחילה לדבר עם השכן וליידע אותו על הבעיה בצנרת ועל כך שהוא צריך לטפל בבעיה. לאחר מכן יש לאתר את הרטיבות ולפעול לאיטום התקרה או הגג למניעת רטיבות נוספת.  

עבודות איטום גגות- מה הוא איתור רטיבות?

כאשר מגלים רטיבות בגג אחד הדברים המומלצים הוא לבצע איתור רטיבות. איתור רטיבות נועד לאתר את מקור הרטיבות ואת הגורם להתפתחותה. איתור רטיבות מבוצע על ידי איש מקצוע בעזרת מכשירים מתאימים-

עבודות איטום גגות- חשוב מאוד לא להזניח

כאשר יש רטיבות בתקרה חשוב מאוד לא להזניח ולבצע עבודות איטום גגות שונות. כאשר רטיבות לא מטופלת בזמן היא גורמת לנזקים רבים למבנה ולעתים אף לבריאות, שכן רטיבות עלולה לגרום לעובש שמזיק לנשימה. לכן, רטיבות פעלו במהירות לאיטום הנזילה.

https://twistp.co.il/   מרכז האיטום הישראלי

Exit mobile version