כמה יעלה לנו לצבוע את הדירה והאם שווה לעשות את זה לבד?

אז עבר קצת זמן מאז ששיפצתם את הבית מעט וצבעתם אותו וכעת אתם צריכים קצת חידוש ותוהים כמה יעלה לכם לצבוע את הדירה? אילו פרמטרים משפיעים על המחיר? והאם שווה לכם לעשות את העבודה לגמרי בעצמכם?

באנו לעשות לכם קצת סדר.

מה משפיע על מחיר צביעת הדירה?:

ראשית נתחיל בלומר שתמחור הבסיס של צביעת הדירה כולל את עלות החומרים וצביעת הקירות כאשר לרוב התקרה אינה כלולה בתמחור וצביעתה תדרוש עלות נוספת. כך גם לגבי דלתות, משקופים, חלונות וכדומה. לענייני עלויות של תוספות כאלו נגיע בהמשך המאמר.

בין הגורמים המשפיעים על מחיר צביעת הדירה הם:

גודל הדירה: בין אם בכמות החדרים או בשטחה, כמה שהדירה יותר גדולה כך המחיר יעלה בהתאם לעלויות חומר גבוהות וזמן ארוך יותר להשלמת העבודה.

מצב הדירה: בדירות ישנות ישנם ליקויים אשר דורשים עבודת הכנה וציוד על מנת לתקן אותם כמו חורים בקיר, רטיבויות שונות או איטום. לכן כמה שהדירה שלכם חדשה יותר ושמורה יותר תשלמו פחות על לצבוע אותה מחדש.

            גם ריהוט גדול שצריך הזזה או פירוק יעלה את המחיר לצביעת הדירה.

צביעת התקרה: אם תרצו לצבוע גם את התקרה שלכם תאלצו להיפרד מכמה מאות שקלים לכל חדר שתבחרו

כהה או בהיר?: במידה ואתם רוצים לצבוע את הקיר שלכם בגוון כהה אתם תיאלצו לשלם מעט יותר מכיוון שצבע כהה עולה יותר מצבע בהיר, בנוסף אם תרצו לצבוע את הקיר בצבע בהיר יותר ממה שהיה אולי תידרשו לשלם יותר מכיוון שיתכן שיצטרכו לצבוע עוד שכבות על מנת להבהיר את הצבע.

עיצובים שונים וטקסטורות מיוחדות: כל תוספת לבחירתכם של צבעים שונים לאותו קיר, גוונים מתחלפים באותו קיר, מרקמים מיוחדים וכו' תעלה לכם את מחיר ההצעה שתקבלו.

אז כמה עולה לצבוע דירה?

לפניכם טווח מחירים סטנדרטי למספר עבודות צבע:

קיר בודד – 250-500 ₪

חדר אמבטיה – 600-1200 ₪

מטבח – 600-1000 ₪

לדירת חדר 1 – 700-1200 ₪

2 חדרים – 1400-2000 ₪

3 חדרים – 2800-3500 ₪

4 חדרים – 3800-4500 ₪

5 חדרים – 5000-6000 ₪

6 חדרים – 6000-7000 ₪

זה לא סיפור ממש זול, האם כדאי לי לצבוע לבד?

נכון, אם תבצעו את העבודה לבד תוכלו לחסוך מאות ואפילו אלפי שקלים על עבודת הצביעה, אבל חשוב להבין שזה לא פשוט וקל כמו שזה נראה: צבעי מנוסה ידע כמה שכבות כל קיר צריך, לדעת אם צריך לתקן חלקים מהקיר, לבחור את החומרים הנכונים ולעשות את העבודה בצורה מקצועית.

אם אתם חושבים שאתם מסוגלים ללמוד ולבצע את הצביעה בצורה שתספק את הצרכים והסטנדרטים שלכם אנו ממליצים לכם לקרוא עוד ולחסוך כסף, אך במידה ואתם בספק עדיף לקרוא לצבעי על מנת לחסוך מעצמכם תסכול ואולי הוצאת כסף מיותר.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email