פרגולות ברזל: השקעה לטווח הארוך

תוכן עניינים

מבנים חיצוניים תמיד היו פופולריים, אבל עם הזמן, המראה שלהם הושפע מהתרבויות והמסורות השונות. אחד מסוגי הבנייה החיצוניים הפופולריים ביותר נקרא פרגולה, וגם בתחום זה יש הרבה וריאציות שונות של פרגולות, עם סגנונות וחומרים שונים, כמו למשל פרגולות ברזל. אם הרצון ליצור פרגולה בגינה שלכם, אין שיטה טובה יותר מאשר להתייעץ עם המומחים בתחום. פרויקט פרגולות ברזל מספיק על מנת לשנות את מראה הגינה שלכם לצמיתות, אבל הוא דורש רק כישורי בנייה מקצועיים וחומרים מעולים שזמינים אצל המומחים בתחום. פרגולה עשויה ברזל תספק לכם איכות חיים גבוהה יותר, תשדרג את חווית האירוח שלכם ותאפשר לכם כמעט בכל השנה לבלות שעות בחוץ, בין אם קצת קריר ובין אם קצת יותר חם.

המחיר של פרגולות ברזל מתקזז עם העלאת ערך הבית

חשוב להבין את הנקודה הזו. עלות הפרגולה מתאזנת על ידי הערך שהיא מוסיפה לנכס שלכם. כלומר, אם אתם משקיעים סכום שנע בין 2,300-6,900 ₪ בבניית פרגולה מברזל, ערך הבית שלכם עולה באופן משמעותי בהתאם.

https://mistor.co.il/  המרכז הישראלי למסגרות

פרגולות ברזל או מתכת

פרגולות מתכת הן החומרים שנבחרים על ידי בעלי בתים שמעדיפים חוסן של פלדה על פני יכולת העץ להתמזג בסביבה. פרגולות שמיוצרות ממתכת הן הרבה יותר כבדות מרוב הפרגולות המיוצרות מחומרים אחרים, לדוגמא, פרגולה מאלומיניום קלה פי 2.5 מהמתכת עם אותן המידות. הפיצוי בגין הפרש משקל מסוג זה הוא כמות העמידות העצומה שיכולות להציע פרגולות ברזל, מה שמאפשר מבנים גדולים בהרה באופן כללי, והם שמישים במיוחד לסוגים ספציפיים של חברות שמנצלות את השטח הפתוח המקורה, כמו מסעדות, בתי מלון וכן הלאה.

כמובן שצריך לקחת בחשבון גם את יתרונות העמידות

ברוב המקרים, פרגולות פלדה מכוסות בציפוי למניעת חלודה או חמצון, ובנייתן כרוכה בכמות משמעותית של תחזוקה, כמו ניקוי שנתי לפחות, עם בדיקות נוספות לחיבורים רופפים, וציפוי מכשיר במקומות ספציפיים למניעת טחב, או פעולות תחזוקה שונות אחרות שנדרשות. בשונה מחומרים אחרים כמו עץ למשל הברזל אינו מתכלה, נחשב לעמיד ואינו גורם להופעה של מזיקים.

הדמיון וההבדלים בין פרגולות ברזל, פלדה ואלומיניום

קיימים מספר יתרונות לבחירת פרגולות ברזל:

  • עמידות וחוזק
  • יכולת לכסות שטח גדול, ליצור מבנים מסיביים שלא ניתן לבצע עם חומרים אחרים
  • המשקל הכללי של פרגולה ממתכת מספיק כדי שכל מבנה יהיה חסון ועמיד בפני השפעות מזג אוויר כמו גשם, רוח, שמש וכדומה
  • איננה דורשת תחזוקה כמעט בכלל
  • ניתן לשלב איתה מגוון רחב של אופציות לקירוי
  • גמישות בעיצוב

חשוב לבחור קבלן ברזל או איש מקצוע המתמחה בייצור והתקנה של פרגולות ברזל בהתאמה אישית. הפרגולה חייבת לעמוד בסטנדרט של תקני בניה והיתרי בניה על פי חוק, להתאים לחלל החיצוני שברשותכם ולצרכים הספציפיים אותם תגידו ביחד עם הקבלן מראש כמובן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email