כך שירות מועדון לקוחות יגדיל את אחוז המכירות בעסק

תוכן עניינים

מועדון לקוחות הוא אחד הדרכים ליצור לעצמכם קהילה של לקוחות חוזרים, והגדלה של אחוזי המכירה בעסק שלכם. השקעה בלקוח קיים הינה משתלמת יותר מאשר ההשקעה ביצירת לקוח חדש, לכן מועדון לקוחות חשוב לכל עסק שרוצה להתפתח.

מועדון לקוחות – בשביל מה?

יצירת "מועדון לקוחות" לעסק שלכם, מאפשרת לכם לאסוף נתונים על לקוחות (בהסכמתם), ולצרף אותם כ"חברים" במועדון שלכם. המטרה ביצירת מועדון לקוחות, היא להגדיל את המכירות שלכם באמצעות יצירת נאמנות אצל הלקוחות, אשר יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך תחושה שזה משתלם להם.

יתרונות מועדון הלקוחות

היתרונות שמייצר עבורכם אמצעי שיווק זה, הוא היכולת לתקשר בדרכים ישירות עם הלקוחות שלכם, לפרסם הטבות, להגביר את הנאמנות שלהם ולוודא כי הם אכן חוזרים אליכם, ובכך להגדיל את היקף המכירות שלכם.

הקמת מועדון לקוחות

הקמת מועדון לקוחות והתחזוקה שלו דורשים עבודה רבה וחשיבה רבה מאחורי הקלעים, ויתרונותיו לא תמיד מגיעים לידי ביטוי. למידע על 3 סיבות שבגללן מועדוני לקוחות נכשלים לחצו כאן. במקום לעשות זאת לבדם, עסקים רבים נעזרים בשירותיה של חברת סימפלי קלאב, אשר מסייעת לכם להקים את מועדון הלקוחות מהשלב הראשון, תוך שימוש בידע השיווקי הנכון והטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

איך עושים את זה נכון?

על מנת שמועדון הלקוחות אכן יגדיל את אחוזי המכירות שלכם, יש צורך לבצע אפיון מדויק של הצרכים שלכם, לבנות את תקנון המועדון האידאלי לכם, וליצור את הטכנולוגיה המתאימה לשם כך. אם תדעו איך לשווק את מועדון הלקוחות שלכם כעדכני ומשתלם, לקוחות רבים ירצו להיות חלק ממנו. אם תדעו לנצל את אפשרויות הפרסום, הודעות האסמס והמיילים – הם יכניסו אליכם עוד לקוחות לחנות או לאתר, שיקנו בעיקר כי המבצע שלכם משתלם להם.

לסיכום

מועדון לקוחות הינו אלמנט שיווקי נוסף שאתם חייבים שיהיה לכם. הפיכת הלקוחות שלכם לחברי מועדון, מאפשרת לכם ליצור מבצעים והטבות ייחודים אשר יפתו אותם לחזור ולרכוש מכם. הקמת מועדון לקוחות איננה פשוטה, וכדי שישיג את מטרתו יש צורך בחשיבה שיווקית רבה, לכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שילוו אתכם מהרגע הראשון של הקמת המועדון.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email