הדרכים הטובות ביותר לאיתור רטיבות

תוכן עניינים

קיימות כל מיני שיטות שונות המאפשרות לאתר רטיבות בצורה יעילה. על מנת לאתר את הרטיבות באופן מהיר יהיה עליכם להבין כיצד עושים זאת כמו שצריך. נדגיש כי גם אם כרגע לא קיימת רטיבות בבית, אינכם יכולים לדעת מה יקרה בעתיד. לכן מוטב כי תמיד תכירו את השיטות השונות שיאפשרו לכם להיות עם יד על הדופק. כך שאם תהיה רטיבות, מיד תוכלו לזהות אותה.

למה חשוב לאתר רטיבות?

מדוע החלטנו לרשום מאמר שלם על הנושא של איתור רטיבות בקירות? כמובן שיש לכך סיבה, וחשוב מאוד כי תכירו אותה. הרטיבות לא מופיעה סתם כך, לרוב היא מעידה על הימצאותה של נזילה. אם לא תטפלו כמו שצריך בנזילה היא עלולה להפוך להיות לבעיה מאוד רצינית. מהסיבה הזאת מוטב כי תאתרו רטיבות בזמן, ותוכלו להתמודד עם הנזילה.

מסתכלים על הקירות

אחת מהשיטות לאיתור של רטיבות היא פשוט להסתכל על הקירות. לרוב כאשר הרטיבות מגיעה לקיר היא משאירה עליו סימן שלא תוכלו להתעלם ממנו. הסימן הוא סימן שחור או כל מיני סימנים שונים של קילופים. לכן אם אתם מבחינים שהקיר לא כמו שהוא היה בעבר, זה מיד אמור להדליק לכם את כל הנורות האדומות.

ריח רע של עובש

עוד דרך מעולה לזהות רטיבות בקירות היא על ידי ריח רע של עובש. הרטיבות שנמצאת מאחורי הקירות עושה את שלה, ולכן לא תוכלו להתעלם ממנה כל כך מהר. אם אתם מבחינים כי מאחורי אחד הקירות יש ריח רע, זה מיד אמור להדליק לכם נורת אזהרה. כמובן שתשאפו לראות עוד כל מיני סימנים אחרים שתוכלו להתבסס עליהם.

בדיקה שגרתית בבית

לעיתים יהיה מאוד קשה לבצע איתור רטיבות באופן עצמאי. על מנת שתוכלו לאתר את הרטיבות יהיה עליכם לבצע בדיקה קצת יותר מעמיקה. כמובן שאתם לא יכולים לבצע את הבדיקה בעצמכם, ולכן מוטב להזמין אינסטלטור. אנו מציעים לכל אחד להזמין אינסטלטור פעם אחת בשנה על מנת שיבצע בדיקה מעמיקה. כך תוכלו לזהות את הרטיבות ואת הנזילה עוד לפני שהן יוצאות כלפי חוץ.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email