איתור נזילות בתל אביב

תוכן עניינים

כתמים ונפיחות בקיר והצבע מתקלף? יכול להיות שיש לכם נזילה שמגיע לאותו אזור, איך אפשר לאמת את זה בלי לעשות שבירה של כל הקיר?

האקלים הלח של ישראל, פוגע במבנים שאנחנו גרים, במיוחד במקומות כמו מישור החוף וקירבה לים. צבע לא דוחה מים, או חוסר בצבע יסוד לפניי הצבע הקיים יגרום לצבע בדירה לדהות, גם בסופו יהרוס את האלסטיות ויתחילו סדקים שיהפכו לשברים.

האמנם, על פי מחקר שנערך 48% מהבתים המשותפים ו 38% בבתים הפרטיים בישראל סובלים מנזילות, בעיקר בגלל רצון לחסוך מצד הקבלנים, ועבודת חיפוי האיטום המבוצעת בצורה רשלנית על ידי עובדי הבנייה, ולפעמים גם דילוג על חומרים מסוימים מפאת חוסר הזמן והצורך לסיים מהר את העבודה, והתוצאה היא: כל פעם שירדו גשמים הקירות ישתו את המים, תיווצר נזילה בתוך הקירות ומים לכודים בתוך קיר לא ירצו להישאר שם הרבה זמן כי בכל זאת המים טבעם להתאדות.

לא רק המים שבאים כתוצאה מהאקלים הם הגורם היחיד שמאיים על הקירות הבית, צינורות העוברות בתוך הקירות מעל ומתחת, עלולות בכל עת להיסדק כתוצאה מהלחץ שבתוך הצינור, והרבה פעמים לא נדע בכלל שהחלה נזילה רק עד שנראה תוצאה שלה על הקיר.

ואחרי כבר שיש נזילה זו הוצאה לא קטנה, גם צריך להזמין מישהו שיתקן את הנזילה, וגם משהו שיבוא לשחזר את הקיר חזרה למצב הקודם שהוא היה, יש לדעת שקיימים כיום אמצעים לאיתור נזילות בצורה יעילה וחסכונית.

אמצעים לאיתור נזילות:

בעל מקצוע לאיתור נזילות בתל אביב מחזיק בציוד טכנולוגי מתקדם שבעזרתו יגיע למקור הנזילה בדיוק ובמהירות, למשל כמו המחקר שערכו וראו שמחצית מהבתים בישראל סובלים מנזילות כתוצאה מאיטום לא מקצועי, לפניי שעושים חיפוי קיר או תקרה חיצונית, רצוי לבדוק מאיפה מקור הנזילה או המקום שדרכם המים נכנסים פנימה, יכול להיות שזה חור קטן שאפשר בעבודה חיפוי פשוטה לאטום אותו, ולא תצטרכו לשלם הרבה יותר על עבודות איטום של כל השטח.

גם אפשר לקחת לדוגמא פיצוץ בצינור בתוך הקיר, המים טבעם לחפש מקום קל לזרום אליו, ויחפשו כל חלק בקיר שהחומר יותר דליל שם, בשביל שיכלו להיכנס לשם, לפעמים כשנראה סימני מים בקיר לא בהכרח  ששם מקור הנזילה, אלא רק תוצאה שהמים ינזלו ממקום מסוים למקום שאנחנו רואים.

לכן במקרה כזה שיש למאתר נזילות מכשיר כמו מצלמה טרמית חכמה, שמסוגלת להראות הבדלי טמפרטורה במשטח וכך לאתר את מיקום הנזילה להחליט איפה לפתוח בקיר בלי לגלות את כל פנים של הקיר בשביל לגלות את מקור הנזילה.

ואיך זה תורם לחיסכון שלכם?

גם מבחינת איתור הנזילה עבודה שתיקח פחות זמן, לכם – זה חיסכון של תשלום לבעל מקצוע, אחרי זה גם ביצוע התיקון מהיר כי המקור הבעיה כבר גלוי לבעל מקצוע, והשיקום אחרי זה יהיה ממוקד, כי לא כל הקיר נפתח אלא חלקים מסוימים שנפגעו כתוצאה מנזילה, או שרק מקור הנזילה יפתח בשביל צורך עבודה בתיקון הצנרת.

עוד משהו שיחסוך לכם: במקרה ויש סדק בצנרת הביוב, יש מצבים בהם ניתן לתקן באמצעות טכנולוגית אל הרס פאצ', ובעזרתו אפשר לאטום את מקור הנזילה במקום להחליף את כל הצנרת שזה עוד חיסכון לכיס שלכם.

איתור נזילות הוא מקצוע המצריך מקצועיות ויכולת לראות פרטים קטנים בשטח גדול, אבחון לא נכון של מקור הנזילה רק יוסיף לגרוע, ולכם יותר כאב ראש, לכן חשוב לדעת במי בוחרים שיעשה בשבילכם את העבודה הזו, לפרטים נוספים ויצירת קשר כנסו לפה

 

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email