בניית מרפסת תלויה

תוכן עניינים

מאמר זה ידון בבניית מרפסת תלויה. זה גם ידון בחשיבות התכנון כדי למנוע תאונות או אי נוחות. המרפסת התלויה היא סוג נפוץ של מרפסת לשימוש חיצוני, הניתנת לתלייה על שרשראות, חבלים או כבלים התומכים במשקלם ותלויים מטה ממבנים עיליים כמו מרפסות או תקרות. למרפסות תלויות יכולות להיות עיצובים שונים בהתאם לחומרים המשמשים בבנייה ולאופן עמידתם. לעתים קרובות הם מספקים יותר מרחב מחיה בהשוואה למערכות פטיו מכיוון שהם אינם דורשים סיפון או ריצוף. מרפסת תלויה היא סוג של מרפסת אשר מורכבת ממספר יחידות שניתן לתלות מבניין. הוא צמוד לבניין מצד אחד ואין לו גג או רצפה.

בניית מרפסת תלויה:

  • חבר את התושבת לקיר באמצעות ברגים, מסמרים או ברגים.
  • הנח את המסילה במקום והברג כל תושבת לתוכה.
  • הנח את כל התושבת במקום לפני חיבור חבל תיל אליהם.
  • אם אתה משתמש בחבל תיל אז חבר אותו סביב המסילה, שידאג למתוח אותו נכון
  • חבר יריעות רשת בין כל יחידת תושבת ולאחר מכן השתמש בקשרי כבלים כדי לאבטח אותן

בניית מרפסת תלויה היא תהליך בו יש צורך תחילה שהאדריכל יקבע את מפלס המרפסת, דבר שניתן לבצע באמצעות מדידות מתכנית הרצפה. זה מכונה לפעמים כקביעת גובה התלייה. מבנה המסגרת של מרפסת תלויה עשוי להשתנות בהתאם לעיצובה ולמיקומה, כאשר עיצובים מסורתיים עשויים לרוב מעץ ופלדה. חשוב שכל האלמנטים הללו יילקחו בחשבון בעת תכנון ובניית מרפסת תלויה, שכן בלעדיהם ייתכן שהיא לא תהיה תקינה מבחינה מבנית או אפילו לא ניתנת לבנייה.

מרפסת היא סוג של קומה עליונה הנמשכת מראש הבניין, בדרך כלל נתמכת על ידי עמודים או עמודים. מכיוון שההבדל בגובה קטן, מרפסות אינן משמשות בדרך כלל למרחב מחיה. מדריך זה ילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על בניית מרפסת תלויה. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להחליט באילו חומרי בניין אתה רוצה להשתמש. מדריך זה יעזור לכם לבחור בין עץ, מתכת וזכוכית. לבנייה מסוג זה, חשוב שמבנה הגג יוכל לשאת את משקל המרפסת שלכם והאבזור שלה ללא נזק לעצמו או לרכוש שלכם מתחתיה. כמו כן, חשוב שמבנה הגג יהיה חזק מספיק כדי לתמוך בכל משקלם של אביזרי המרפסת שלכם ללא צורך בחיזוק נוסף עם מוטות חיזוק או קורות משני הצדדים.

מרפסת תלויה בצד הבניין ונועדה לספק פינת ישיבה. החומרים של המרפסת מחוברים לבניין, והם עשויים בדרך כלל מעץ או מתכת. מרפסת תלויה היא סוג של מרפסת הנתמכת על ידי עמוד בודד או זוג עמודים בודדים. מרפסת תלויה היא מבנה הנתמך על ידי מסגרת או עמוד וניתן לתמוך על הקיר עליו היא תלויה או על הקרקע עליה היא מותקנת. הוא פועל לפי אותם עקרונות כמו מבנה קרן. הרעיון המרכזי מאחורי הפרויקט הזה יהיה לראות איך אפשר לתלות מרפסת מעל חדר קיים בקומה השנייה כדי להפוך אותה לאזור מגורים חיצוני. המרפסת היא תוספת עדכנית יותר לשפת האדריכלות. הצגתו בשנות ה-30 בישרה מצרפת והיא שימשה בתחילה כדי לספק גג על גבי מרפסות, אך כיום היא הפכה לשם נרדף לרעיון אדריכלי לקישוט. בפרויקט זה, אנו בוחנים כמה מהדרכים בהן מעצבים יכולים ליצור מרפסות תלויות על ידי עיצובן על בסיס צורות, חומרים ורעיונות שונים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email