מתנות ומוצרי פרסום לכנסים

תוכן עניינים

רוצים להטביע חותם בכנס בו אתם מציגים את המוצרים והשירותים שלכם?

איך תופסים את עין המבקרים בכנס להמשיך את הקשר עם חברתכם?

איך לגרום לקליק ראשוני מידי להעדיף אתכם על פני המציגים האחרים?  על פני המתחרים?

מתנה ממותגת רב חושית תעשה את העבודה עבורכם-מוצר פרסומי יהפוך בן רגע לכלי שיווקי שיעבוד עבורכם 24/7.

המתנה – המוצר הפרסומי יזכרו אתכם, את המותג שלכם ואת המסר הפרסומי שאתם רוצים להטמיע בראש המבקרים בכנס

באמצעות מוצרי פרסום שמעצבים ,מייצרים ומייבאים לכם באופן אישי-ניתן להעביר את הערכים של החברה

כך תגרמו למקבל המוצר הפרסומי לזכור אתכם, להתעניין יותר בשירות שלכם או במוצר שאתם מוכרים.

הסיכוי שבאמצעות מוצרי פרסום לקידום מכירות הלקוח המתעניין יתייחס יותר לפניה אליו כי מי לא אוהב לקבל מתנות?

מוצרי פרסום שימושיים אשר ניתנים במתנה הופכים להיות פרסום חוצות  שלקוחות נחשפים אליהם פעם אחר פעם.

לדוגמא צילונית לרכב עם הפרסום הופכת להיות שלט דינמי שחושף את העסק בכל מקום.

מוצרי פרסום ומתנות שעובדות על כל החושים, הן יכולות להיות מתנות אכילות, כמו פרלינים ממותגים , סוכריות ממותגות , ליקרים ויינות עם מיתוג ואף עם הקדשה אישית .

מוצרי פרסום אינם חייבים להיות יקרים .בתקציב נמוך ניתן לעצב ולייצר גימיקים .

מתנות נוספות שימושיות הן מוצרים שימושיים כמו גאד'טים  אוזניות מטענים לניידים עט עם דיסק און קיי כל המתנות עם המיתוג מעבר להתרגשות של קבלת מתנה שימושית היא מתנה פרסומית

הלקוח -מקבל המתנה הופך להיות הפרסומאי האישי שלך!

מתנות שימושיות רב חושיות נוספות הן מתנות עונתיות מתנות לחורף כמו מטריה שהופכת להיות פרסום נייד שהולך אתך ומפרסם לך את העסק .

כרבולית מחממת ומפנקת  מוסיפה למקבל המתנה קשר רגשי למוצר והשירות שאתה מוכר.

חלוקת מוצרי פרסום  ומתנות בכנסים מתבקשת כדי לחבר בין אנשים

מתנות ומוצרי פרסום לקידום מכירות בעידן הדיגיטלי מחזירות אותנו לעולם קסום מלא רגש

שאנשים באשר הם לא חשוב מאיזה מקום הם

לא מנת משכל גם  כל בני האדם אוהבים לתת ולקבל מתנות.

שונא מתנות יחיה -הנותן מתנות יחיה טוב יותר! מקבל המתנות עוד יותר טוב!!!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email