הכירו את מותג המזון לחיות מחמד שכבש את העולם HAPPY DOG

תוכן עניינים

 

כשאנחנו בוחרים מזון עבור הכלב או הכלבים שלנו אנחנו רוצים שהוא יכיל מצד אחד את כל מה שהם צריכים כדי לגדול, להתפתח ולקבל את הרכיבים החשובים להם, מצד שני אנחנו רוצים שאלו יהיו רכיבים איכותיים וכמובן שהטעם יהיה מעולה. מותג הכלבים שכבש את העולם הוא HAPPY DOG של חברת הענק הגרמנית המייצרת מזון הנמכר לחיות מחמד בכל העולם. אוכל טעים, איכותי, משביע הנותן מענה מלא לכל הצרכים התזונתיים של חיית המחמד שלנו, מעניק לה אנרגיה עם המון הנאה ושמחה.

יתרונות המותג HAPPY DOG

  • הרכב תזונתי מנצח השומר על גוף מאוזן ובריא- אחוז גבוה של חלבון, מעט שומן וסיבים
  • ליין מוצרים לכלבים אלרגניים
  • ללא דגנים הגורמים לרגישות לכלבים
  • ללא סוכרים
  • ללא גלוטן
  • המוצרים עומדים בתקנים מחמירים של בקרת המזון ומבוססים על רכיבים טבעיים ואיכותיים בלבד

איך בוחרים את המוצר הנכון לכלב שלי?

כל כלב שונה לגמרי מהאחר, ממש כמו שאנחנו בני האדם שונים אחד מהשני. יש אחד שאוהב אבוקדו והאחר פחות, אחד שאוהב דגים, השני אוהב בשר. ככה זה גם עם כלבים. לכן הבחירה לסוג המזון שהכי מתאים לכלב שלכם הוא ממש חלק מתהליך של ניסוי וטעייה. יש לשים דגש על קריטריונים כמו גיל הכלב משום שיש מזונות שיותר מתאימים לכלבים צעירים וגורים, לעומת מזונות לכלבים בוגרים, סוג הכלב (יש כלבים עם כל מיני רגישויות ואלרגיות), אוכל רטוב או יבש לפי העדפה וכמובן טעם אישי. אם אתם רואים אחרי כמה ניסיונות של מזון מסוים שבחרתם שהכלב לא מתחבר לאוכל והוא לא שמח כשמגיעה שעת הארוחה, כנראה שזה לא המזון שמתאים לו.

מבחינת אלרגיות, חשוב לדעת שרק אחרי כמה חודשים באמת אפשר לשים לב האם יש כאן אפקט של מזון שטוב עבור הכלב שלנו משום שלוקח לגוף זמן להתרגל. בכל מקרה, אם בוחרים מראש מזון מסוג HAPPY DOG שנחשב לאחד המותגים הכי איכותיים, הסיכוי שהכלב שלכם יאהב את האוכל והרכיבים יטיבו איתו, הוא גבוה מאוד.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email