כמה עולה לקבל החזר מס

תוכן עניינים

החזרי מס מאז ומתמיד היו בעיתיים, לא כל אדם יודע למה הוא זכאי. מדי שנה מפרסמת רשות המיסים הטבות מס שונות בגין אותה שנה, אבל מעטים יודעים לווסת את המידע הזה להחזרי מס. בדיוק בגלל זה יש לנו חברות מקצועיות אשר מתמחות בליווי עסקים ושכירים לקבלת החזר מס.

כמה עולה לקבל החזר מס – מהם החזרי מס?

כל שנה אנחנו מגישים דו"ח שנתי כאשר מדובר על עסק קטן או חברה בע"מ. בדו"ח השנתי אנו מפרטים על כל ההכנסות וההוצאות שלנו למשך אותה שנה. בדרך כלל אנו נקבל החזר מס דרך מס הכנסה, אבל לא תמיד זה מדויק. החזר מס יכול להיות גבוה יותר אם אנו יותר להצהיר בדיוק על ההוצאות שלנו, גם פרילנסר שעובד מהבית יכול לקבל החזר מס עבור שכר דירה, מוצרים בהם הוא משתמש, רכישות של מחשב נייד, חשבונות חשמל וכן הלאה… ברגע בו אתם לא מצהירים על ההוצאות האלה לא תוכלו להיות זכאים אליהם.

כאשר מדובר על החזרי מס עבור שכירים זה מעט שונה. שכירים בדרך כלל לא יעבדו עם רואה חשבון או בעל מקצוע אשר ידע לכוון אותם לקבלת החזרי מס. במקרים כאלה פשוט אותו שכיר לא יקבל את מה שמגיע לו. שכירים יכולים לקבל החזרי מס בגין עבודה בחו"ל, חופשת הריון, שכר שהשתנה וכן הלאה… אז מה עושים? החזרי מס יכולים להיות רלוונטים עד שש שנים, זאת אומרת שגם אם אתם הייתם זכאים להחזר מס לפני שנתיים ורק היום ידעתם על כך תוכלו לקבל את מה שמגיע לכם. 

כמה עולה לקבל החזר מס – לפי מה נקבע עלות השירות?

המחיר אותו נשלם עבור שירות שנקבל מחברה להחזרי מס כמו היחידה להחזרי מס יהיה בהתאם לגובה החזר המס אליו אנחנו זכאים. שכיר יכול להיות זכאי למאות שקלים בודדים מדי שנה, אך אם נסתכל על זה כשש שנים אחורה הסכום הופך להיות כפול ואף יותר. החזר מס של עד 750 ש"ח יעלה לנו כמאה שקלים, החזר מס של עד 2,000 ש"ח יעלה לנו בסביבות ה-150 ש"ח, החזר מס של עד 5,000 ש"ח יעלה לנו כ-250 ש"ח, החזר מס של עד 10,000 יעלה לנו כ-350 ש"ח. פגישות ייעוץ יכולות לעלות לנו בסביבות ה-300 ש"ח, ייצוג מול רשות המיסים יכול לעלות לנו בין 600 ש"ח ועד 1,200 ש"ח. חברות מקצועיות לא יקחו עלות של ייעוץ במקרה בו אתם לא זכאים.

כמה עולה לקבל החזר מס – דרך איפה מקבלים החזרי מס?

חברה מקצועית תדע לכוון אתכם לקבלת החזר מס בהתאם למה שמגיע לכם תוך פרק זמן קצר. אנחנו צריכים לקבל את השירות מחברה מקצועית אשר מוכרת על ידי הרשויות. עליכם לוודא שאתם עומדים מול אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כך תוכלו לקבל את הסכום המלא אליו אתם זכאים. זכרו, לעמוד לבד מול רשות המיסים אינה אפקטיבית בדרך כלל, יש המון ידע שאתם צריכים לרכוש כדי לדעת בדיוק למה אתם זכאים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email