חוקר פרטי לבגידות

תוכן עניינים

חוקרים פרטיים עובדים בזירות שונות, אחת הזירות הבולטות היא בתחום הבגידות. כאשר מדובר על זוגות נשואים, או זוגות שנמצאים במעמד של גירושין יש משקל כבד לבגידות מבחינה משפטית. ישנם חוקרים פרטיים אשר תפקידם לגעת בכל הנוגע לעולם הבגידות, יש משקל רב שיש לקחת בחשבון בעת הפניה לחוקר פרטי. כמו כן, החוקר עצמו מתייחס לכל סיטואציה באופן שונה, יש הבדל בין זוגות טריים, לבין משפחה עם ילדים.

חוקר פרטי לבגידות – איסוף ראיות

השלב הראשון בכל הנוגע לחקירה הוא שלב איסוף הראיות. יכול להיות שאתם מאוד חושדים בבן או בת הזוג שלכם, אבל עד שאין ראיה מספיק חזקה אתם לא יכולים לדעת בוודאות שמדובר על בגידה. אנו מקווים ומאמינים בדיוק כמוכם שאולי זאת לא בגידה, אולי יש כאן טעות, אך למען הסר ספק ניתן להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי. בתור התחלה עלינו לאסוף ראיות אשר יכולות להוביל אותנו לכך שאכן מדובר בבגידה. ניתן לאסוף ראיות דרך הרשתות החברתיות, מעקב וחקירה פרונטלית. בדרך כלל שני השלבים הראשונים יספיקו לנו כדי לקבל הוכחה מוכחת שאכן מדובר בבגידה.

הראיות אותן נקבל בסוף התהליך ישמשו אותנו לתהליך הגירושין, גם ככה מדובר על תהליך קשה. במקרה בו יש לכם הוכחה לבגידה מצד בן או בת הזוג זה יכול לסייע לכם בתהליך. כמובן שכל הראיות קבילות בבתי משפט, ואפילו החוקר יכול להיות לכם לעד.

https://inquiry.co.il/  ככה מוצאים חוקר פרטי מקצועי

חוקר פרטי לבגידות – זאת לא המטרה, זאת הדרך

אחד הדברים החשובים במקרים של חקירה בנושא בגידות הוא אינטליגנציה רגשית. מדובר על נושא שאינו נוח לאף אדם, וכל מקרה הוא בעל מורכבות אחרת. יש מקרים בהם העניין הוא הרבה יותר מורכב בגלל המגזר ממנו מגיע הלקוח, המצב המשפחתי וכן הלאה… על החוקר לדעת להתאים את דרכי הפעולה שלו בהתאם למצב הנוכחי. חשוב להיות רגיש, לדעת להיות רגיש גם כלפי הלקוח וגם כלפי הנחקר. חשוב להיות כתף תומכת במקרים בהם אתם מציגים את ההוכחות, וכמובן לדעת שבסופו של דבר החוקר כפוף לחוק.

חוקר פרטי לבגידות – מתי אנחנו צריכים לקרוא לחוקר?

אז מתי באמת המצב מחייב אותנו להיעזר בבעל מקצוע? יש סימנים מוקדמים לכך שאתם יכולים לחוש שמשהו לא תקין קורה בזוגיות שלכם. למשל, מקרים בהם יש ניתוק רגשי, בן או בת הזוג נעדר באופן תדיר, מסירת מידע מוטעה וכמובן תחושה פנימית. אם עולה בכם החשד שבן או בת הזוג שלכם לא נאמנים לקשר, אתם יכולים או לבחור בדרך הפשוטה להיעזר בחוקר מקצועי, או שתאלצו להתמודד עם כך באופן אישי. תנו לחוקר להיות לכם גם לתשובה וגם לכתף תומכת. חשוב להדגיש, כל ראיה אשר תקבלו תהיה לכם לעזר גם בהמשך במקרה בו המצב יוביל לגירושין.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email