מה זה קידום אתרים ?

בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם זה רק הצעד הראשון כיוון שהקידום והפיתוח לא פוסקים לעולם. יש דרכים שונות ומגוונות לקדם את האתר שלכם ובכך להגדיל את ההכנסות שלכם או לקדם כל מטרה אחרת שהאתר משרת עבורכם. האתר הוא כלי לעסק שלכם, ואת הכלי הזה יש לשפר באופן תמידי כדי שהוא ימנף את העסק למקומות טובים – וזה נקרא קידום אתרים. חשוב שקידום אתרים יעשה על ידי מומחה קידום אתרים.

העלאת הפופולריות של האתר

חשוב שתטפחו את כל מה שנמצא מסביב לאתר ולא רק את האתר עצמו. מה הכוונה? אם תנהלו דפים עסקיים ברשתות החברתיות בצורה איכותית אתם תעלו את הפרסום של האתר וכך תקדמו אותו ותביאו גולשים רבים לבקר בו. כמו כן, אם תציבו קישורים ומאמרים באתרים חיצוניים אתם תביאו עוד לקוחות לאתר. חשוב לציין שגוגל מדרג את האתר גם לפי הפופולריות שלו וזו עוד סיבה להשקיע בפלטפורמות שנמצאות מחוץ לאתר.

קידום אורגני

תוכלו לקבל סיוע מחברה של קידום אתרים או לעשות זאת בעצמכם אם יש לכם את כלים וניסיון. חשוב לבצע קידום אורגני רק אם יש לכם ניסיון אחרת אתם תבזבזו זמן ותחוו אכזבות. קידום אוגרני זה פלטפורמה נהדרת לאתרים שיכולים להקדיש זמן רב לפיתוח שלהם ויש להם מטרה להצליח גם בטווח הרחוק. קידום אורגני הוא למעשה פיתוח האתר בכל ההיבטים שלו על מנת להעלות את הדירוג שלו בגוגל –

  1. פיתוח התוכן – יצירת תוכן איכותי ומעניין תוך שילוב של מילות חיפוש נפוצות בתוכו על מנת לעלות במידרג.
  2. עיצוב האתר – "תמונה שווה אלף מילים" אנשים מבינים טוב  יותר עם העיניים לכן חשוב שתשקיעו בעיצוב האתר כחלק מקידום האתר שלכם.
  3. נגישות – אם תהפכו את האתר למתאים למובייל, מהיר, מובן, נוח למשתמש ותשתמשו בכל דבר שיהפוך אותו לנגיש יותר – אתם תבטיחו לו דירוג גבוה. כמו כן, גולשים נהנים מחוויית הגלישה באתרים נוחים, זה יכול להועיל להגדלת הפרסום.

קידום ממומן

פלטפורמה נוספת היא קידום ממומן. אתם יכולים לשלם לגוגל כסף על קליקים כדי להעלות בדירוג ולהיות מהאתרים הראשונים בתוצאות החיפוש. החיסרו המרכזי הוא המחיר, קידום ממומן עולה לא מעט כסף, אך הוא משתלם אם יש לכם מטרה לקדם את האתר רק בטווח הקצר, לצורך מכירה חד פעמית למשל.

תוכנות קידום אתרים

תוכנות שיודעות לנתח נתונים ולעשות פעולות על מנת לקדם את האתר שלכם. תוכנות דיגיטליות אלה משמשות בעיקר לתמיכה ומסייעות להגיע להחלטות בנושא של קידום אתרים, אך לרוב מומלץ להשתמש רק בהן על מנת לקדם את האתר.

לסיכום

קידום אתרים זה תחום רחב מאוד וקיימות מספר דרכים שיעזרו לכם לקדם את האתר. חשוב להשתמש בשירותו של מומחה קידום אתרים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email