הרשמה לפסיכומטרי בשנת 2022

תוכן עניינים

רוצים לקבל פרטים על הרשמה לבחינה הפסיכומטרית 2022? בכל שנה מתקיימים מספר מועדים של בחינות פסיכומטריות. כל אחד רשאי להירשם לבחינה פסיכומטרית שהיא חלק בלתי נפרד מתהליך הקבלה למוסדות לימוד להשכלה גבוהה. אך בוודאי מעסיקות אתכם לא מעט שאלות בהקשר הספציפי הזה. אנו ננסה להציג לכם את האינפורמציה החשובה טרם ההרשמה. כך שבסוף תדעו כי הבחינה תהיה כזאת שתבליט את כל היכולות האמיתיות שלכם.

היכן מתבצעת הרשמה למבחן הפסיכומטרי לשנת 2022 תשפ"ב?

ההרשמה לבחינת הפסיכומטרי בשנה הקרובה מתבצעת דרך האתר של המרכז הארצי לבחינות ולהערכה. ההרשמה היא יחסית פשוטה ולא מסובכת, כך שאתם לא אמורים ללכת לאיבוד. תוכלו בקלות להזין את הפרטים האישיים שלכם, ולאחר התשלום תקבלו אישור הרשמה. הצוות של המרכז הארצי לבחינות ולהערכה ישמח לסייע לכם בכל שאלה הקשורה להרשמה לבחינה. זה יאפשר לכם לדעת כי אתם נרשמים כמו שצריך לקראת הבחינה הקרובה.

כמה עולה להירשם לבחינת הפסיכומטרי?

עלות ההרשמה לבחינת הפסיכומטרי היא עלות אחידה, העלות הינה 560 ₪. אין הנחות או שינויים בהקשר של התשלום, ולכן חובה לוודא כי הינכם מסוגלים לשלם את המחיר הזה. כמובן שאם יש לכם שאלות הקשורות לתשלום תוכלו לשאול את המרכז הארצי לבחינות ולהערכה. רצוי לבצע את התשלום באמצעות כרטיס אשראי כך תוכלו לקבל אישור באופן מידיי. אך קיימות אפשרויות שונות שכל מי שרוצה לבצע הרשמה לבחינה הפסיכומטרית 2022 יכול לקחת אותם בחשבון. האינטרס הוא שכל מי שרוצה יצליח לגשת לבחינה עצמה.

כמה זמן לפני הבחינה צריך להירשם?

קחו בחשבון כי לכל בחינה יש את מועד סיום ההרשמה שלה. מועד סיום ההרשמה הוא לא המועד של הבחינה, הוא מתבצע מספר שבועות לפני הבחינה. כך שאם תרצו לשלם מספר ימים לפני הבחינה עצמה זה לא יהיה אפשרי. אנו מציעים לכל מי שפונה אלינו לבצע את התשלום מוקדם ככל האפשר. אל תחכו שהמועדים יתמלאו או שתצטרכו לבצע רישום לעיר אחרת.

מדוע חשוב לעבור בחינה פסיכומטרית?

לא סתם אנשים רבים מחפשים פרטים אודות הרשמה לבחינה הפסיכומטרית של 2022. הבחינה הפסיכומטרית היא אחת מדרישות הסף של לא מעט מוסדות לימוד להשכלה גבוהה. הבחינה הפסיכומטרית בודקת את היכולות של אנשים שונים בכל מיני תחומים. בין היתר הבחינה בודקת את היכולות של הנבחנים בעברית, במתמטיקה וגם באנגלית. הציון של הבחינה הפסיכומטרית עשוי להשפיע רבות על הסיכויים שלכם להתקבל למוסדות לימוד שונים. 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email