תליית טלויזיות בקלות

תוכן עניינים

תליית טלויזיה יכולה להפוך את הצפייה בטלויזיה למשודרגת וכיפית הרבה יותר, ובנוסף להשאיר לכם מקום על המזנון. אבל איך מבצעים תליית טלויזיה בקלות? לפניכם מדריך לתליית טלויזיות בקלות וביעילות.

תליית טלויזיות בקלות- מתקני תלייה

מתקני תליית טלויזיות ניתנים לרכישה בחנויות ציוד לבית. על מנת לבחור את המתקן המתאים לכם ביותר עליכם להבין את סוגי המתקנים השונים ולאיזו מטרה הם מתאימים. כמו כן, יש להתאים את מתקן התלייה לטלויזיה, שכן יש מתקנים שונים לגדלים ולמשקלים שונים. מה הם מתקני התלייה השונים?

  • מתקן זרוע- מתקן זרוע היה מתקן נפוץ יותר בעבר כשהטלויזיות היו כבדות. כיום משתמשים במתקן הזרוע בשביל אפשרות להזיז את זווית הטלויזיה. מתקן זרוע מתאים לתלייה על גבי קיר בטון או קיר בלוקים ואינו מתאים לתלייה על קיר גבס.
  • מתקן צמוד קיר- מתקן צמוד קיר מאפשר את תליית הטלויזיה על גבי הקיר באופן צמוד כך שלא רואים כלל את מתקן התלייה. לא ניתן לשנות את זווית הטלוויזיה בעזרת מתקן זה. מתקן צמוד קיר מתאים לתלייה על גבי קיר בטון, בלוקים וגבס.

תליית טלויזיות בקלות- גובה התלייה

גובה התקנת  טלויזיה בפריסה ארצית הוא אחד האלמנטים החשובים בתליית טלויזיה. שכן, במידה והטלויזיה תהיה גבוהה מידי אתם לא תהנו מחוויית הצפייה. אז איך בוחרים את גובה התלייה? חלקו את הטלויזיה ל3 חלקים לרוחבה (בדמיון) ולכו למקום שבו תצפו בטלויזיה- כלומר על הספה, על המיטה או בכל מקום אחר. המקום הטוב ביותר לגובה התלייה הוא המיקום בו העיניים שלכם יגיעו לקצה העליון של השליש התחתון של הטלויזיה.

  • גובה התלייה המומלץ בישיבה על ספה סטנדרטית הוא כ-90 ס"מ מעל הרצפה.
  • גובה התלייה המומלץ בשכיבה על מיטה הוא כ-130 ס"מ מעל הרצפה.

תליית טלויזיות בקלות- טיפים

אז הבנו מהם מתקני התלייה השונים ולאיזו מטרה הם מתאימים, ואת גובה התלייה האידיאלי. לסיום, ריכזנו לכם מספר טיפים לתליית טלויזיות בקלות

  • קדיחה- כאשר קודחים בקיר לפני תליית הטלויזיה, חשוב מאוד לשים לב שאינכם קודחים במקום לא טוב, כמו במקום בו נמצאים חוטי חשמל או הארקה. לכן, קחו בחשבון כי חוטי החשמל נמצאים בדרך כלל בקו אופקי לשקע ובקו התחתון מאמצע השקע, כלומר פחות או יותר בצורת T. לכן, לפני הקדיחה סמנו היכן אסור לכם לקדוח כדי לא לעשות נזק.
  • פלס- לפני שאתם מתקינים את הטלויזיה באופן סופי, חשוב מאוד לוודא שהיא ישרה. אף אחד לא רוצה להסתכל על טלויזיה עקומה. לכן, השימוש בפלס לווידוא הקו הישר הוא מומלץ מאוד.
  • מיקום הסימונים- כאשר מודדים ובודקים היכן רוצים למקם את הטלויזיה חשוב מאוד להבין היכן למקם את הסימונים. שכן, מה שמחזיק את הטלויזיה יהיה מתקן התלייה ולכן יש לסמן את מיקום הברגים של מתקן התלייה ולא את מיקום הטלויזיה הנדרש.
  • סוג הקיר- וודאו כיצד לקדוח בסוג הקיר שיש לכם בבית והאם הוא מצריך דיבלים ואילו דיבלים.
שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email