צילום ברית מילה באולמי איב בתל אביב

בשעה טובה נולד לכם בן ותוך כדי ההתרוצצויות אתם מחפשים אולם לברית בתל אביב כי זה קרוב למקום מגוריכם וגם צלם סטילס מתל אביב כדי שלא תצטרכו להתרוצץ ותוכלו לטפל בתינוק להקדיש לו תשומת לב.

וכדי למצוא כמה שיותר מהר אולם אירועים בתל אביב, צילום לברית בתל אביב פניתם כמובן לחברים ומשפחה. ונעזרתם בהם על מנת לחפש מקום מתאים ואחת ההמלצות החמות שקיבלתם היא לגבי אולם אירועים איב בתל אביב וצילום לברית במרכז לצילום אומנותי סניף תל אביב.

 

ההבדל בין שירות מצוין לבינוני

אנחנו במרכז לצילום אומנותי מאמינים ששירות מצוין מתבטא באספקת החבילה המתאימה לאירוע ולא בשיטה של " כל המרבה הרי זה משובח". צילום הברית באולם איב בתל אביב הינו ההוכחה לכך מכיוון שלא היה צורך בצילום וידאו מהתחלה עד הסוף מאחר שזהו אירוע אינטימי והמשפחה בחרה לקחת חבילת צילום סטילס הכולל גם קליפ של כל הרגעים המרגשים בברית וכן צלם מגנטים.

 

צילום האירוע

צילום הברית באולם איב היה כל כך מרגש כאשר ניתנה הזכות לסבתא למסור את התינוק לאביו. והעמדת מצלמות זעירות ברחבי האולם ובעיקר במקומות כמו רחבת הטקס הולידו תמונות מדהימות הן של התינוק בכל מיני פוזיציות, וגם תמונות אשר הראו את התרגשות המשפחה ועם זאת החשש מההליך עצמו והצפייה שיעבור בשלום ובכאב מינימלי לתינוק. אחת התמונות המרגשות לדעתי היא של אם התינוק כשהיא מחבקת לחיקה ביד אחת וביד שנייה היא קוראת מין הדף את ברכת הגומל על כך שצלחה את הלידה ובנה התינוק בריא.

 

התאמת חבילה לאירוע ברית

צילום ברית הינו אחד האירועים שאנו ממליצים להשקיע בצלם סטילס טוב, מאחר שהתמונות של התינוק הן מזכרת שהוא יוכל לראות כשיגדל.  אך כשמדובר בצילום וידאו אפשרי לעשות רק במידה ויש הפעלות\ אטרקציות (לילדים) או ריקודים ותקליטן.

בברית שצילמנו באולמי איב בתל אביב היה אירוע אינטימי ללא תקליטן וריקודים. ניתן להסתפק בצילום סטילס מכיוון שיש לו את האפשרות לעשות קליפ של הברית באורך של 4-5 דקות ובו הרגעים הכי מרגשים בטקס הברית והיתרונות שלו שניתן לשלוח את הקליפ בוואטסאפ בקבוצה המשפחתית או לחברים. תמיד כיף להיזכר מדי פעם כשאנו פותחים את הסלולר ומסתכלים בסרטון.

אנחנו במרכז לצילום אומנותי מודעים לזמן הקצר שלכם ושקשה לכם להתרוצץ לאחר הלידה ולטפל בתינוק וגם לארגן ברית, לכן אנחנו יכולים לתת ייעוץ בשיחת טלפון וגם לסגור את החבילה שהכי תתאים לכם והכל כתוב בחוזה מסודר. סניף תל אביב שלנו הינו מרכז עם חדר עריכה מהמתקדמים ביותר בארץ ואתם מוזמנים להציץ באתר ולראות את העבודות שלנו. ולהנות ממצגת לאירוע בחינם בהזמנת צלם לברית בתל אביב

בברכת מזל טוב, המרכז לצילום אומנותי.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email