חקירת בגידות בן בני זוג

חקירות הקשורות לבגידה הופכות להיות נפוצות יותר בעולם ההיכרויות ולא בכדי.

 

מיתוסים ועובדות על חקירות בגידה:

 

יש אנשים שחוששים מבצוע חקירת בגידה על בן הזוג מסיבות כאלו ואחרות, אך עם זאת, המציאות מראה שחקירות בגידות נחוצות על מנת להגן על משפחת, היות ולעיתים בגידה של בן זוג עלולה לגרום מעבר לבגידה באמון גם למשבר ככלכלי במשפחה והעלמת כספים לפני הליך גירושין על ידי אחד מבני הזוג.

 

יתרה מכך, ישנם מיתוסים רבים לגבי מה שקורה כאשר מערבים חוקר פרטי. לדוגמה, לעתים קרובות מאמינים שחוקר יספר לבן הזוג או בן הזוג את כל מה שהם יגלו במהלך החקירה. זה לא נכון.היות וחוקר פרטי הינו מפוקח משרד המשפטים והיחסים בינו לבין לקוחו מוגנים ע"פ חוק.

 

הסיוט הגרוע ביותר של בן זוג נאמן הוא גילוי סימן לבגידה. בין אם לבן הזוג יש תחושה או אינדיקציה לכך שקיים רומן, גילוי הבגידה עלול להיות הרסני.

 

ההיבטים הנפשיים הקשורות לחקירת בגידה הינם רבים. הכאב והסבל הרגשיים שאדם סובל מגילוי הבגידה של בן או בת הזוג עלולים לגרום לו להרגיש חסר תקווה, מדוכא, מבודד, נטוש ומתבייש.

 

אנשים שנבגדו בדרך זו חווים פעמים רבות תחושות של בגידה כלפי עצמם על כך שהם אינם מסוגלים לשלוט בהתנהגותו של בן הזוג וכעס כלפי בן הזוג האחר על כך שהרס נישואים או זוגיות.

 

 

ישנן מגוון טכניקות המשמשות לחקירות בגידה, להלן חלק מהן:

 

טכניקות החקירה כוללות מעקבים ותצפיות על מנת להשיג ראיות במידה ובן הזוג אכן בוגד, חקירות דיבוב סמויות, חקירות מקוונות וחקירות במדיה החברתית ועוד.  חוקר פרטי מנוסה בתחום הבגידות יוכל לדעת כיצד להפעיל שיקול דעת ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר במינימום זמן ועלות.

 

חשוב לזכור כיח חקירת בגידה היא תהליך לגלות האם מישהו בוגד בבן הזוג שלו. חקירות בגידה מבוצעות לרוב על ידי חוקרים פרטיים המנוסים בתחום זה ומעסיקים חוקר פרטי בגידות . החקירה עשויה לכלול גם ראיון חברים באופן סמוי, בני משפחה, עמיתים לעבודה ואפילו האקסית של החשוד בבגידה, כאשר המטרה הינה לאסוף ראיות שיכולות לשמש  בבית המשפט.

 

בביצוע חקירת בגידה ישנן טכניקות פעולה שונות אשר יקבעו על ידי מזמין העבודה והחוקר הפרטי ע"" נתוני תיק החקירה הספציפי.

 

התחלת כל חקירה בין אם מדובר בחקירת בגידות או בחקירה אחרת, מתחילה בפרופילינג, בניית פרופיל המתמקד באיסוף מידע על אישיותו של המטרה, הרגליו, מערכות היחסים האישיות והתנהגות העבר שלו על מנת לחזות פעולות עתידיות.

 

טכניקה נוספת תהיה מעקב פיזי או טכנולוגי ( רק במידה וניתן לבצעו על פי חוקי המדינה בה מתבצע המעקב ), שמשתמש בטכנולוגיה כמו רחפנים או מצלמות נסתרות כדי לעקוב אחר האדם או המקום ללא אינטראקציה איתם כלל.

 

 

הכותב הינו מנהל משרד החקירות דיטקט

 

https://www.detect.co.il/

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email