למי מגיע משכנתא הפוכה

תוכן עניינים

מסלול של משכנתא הפוכה יכול להתאים לכם אם אתם עומדים בכמה תנאי סף מסוימים. כל אחד יודע שלקיחה של משכנתא דורש המון חשבונות וחישובים מסובכים אודות כמה תרצו לקבל, מה הם תנאי הריבית הצמודה לפריים, מה הן ההוצאות החודשיות שלכם וכמה תצטרכו להחזיר מדי חודש. אמנם במשכנתא הפוכה תנאי התשלומים שונים למדי ומאפשרים יתרונות רבים עבור אלו הרוכשים דירה באופן זה.

משכנתא הפוכה היא למעשה הלוואה המאפשרת לבעלי בתים מעל גיל 60 להמיר חלק מההון העצמי שלהם בבית למזומן ובכך לשלם את המשכנתא החדשה עבור דירה אחרת. סוג זה של הלוואה אטרקטיבי במיוחד עבור אנשים שרוצים או צריכים להשלים את כספי הפנסיה שלהם.

מעוניינים לקבל הצעות מעולות של משכנתאות הפוכות? פנו אל פרץ פיננסים!

 

בני 60 ומעלה? ייתכן וכדאי לכם לקבל משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה פועלת דרך שימוש בחלק מההון העצמי המגולם בתוך הבית שברשותכם כדי לשלם תחילה את המשכנתא הקיימת על הבית – כלומר, אם עדיין יש לך יתרת משכנתא עליו. אינכם נדרשים לשלם תשלומים חודשיים על המשכנתא ההפוכה, כיוון שיתרת ההלוואה לא מגיעה אלא עד שהלווה עוזב את הבית, נפטר, לא משלם מיסים או ביטוח, או לחלופין מזניח את תחזוקת הבית.

אמנם אינכם נדרשים לשלם תשלומים חודשיים, אך הפעולה הזו עלולה להפחית בערך הריבית החודשית שלכם ולעכב אותה מלהצטבר. אם תבחרו שלא לשלם תשלומים חודשיים על ההלוואה, הריבית עבור אותו חודש תתווסף בסופו של דבר ליתרת ההלוואה הגלובלית.

 

איזו אחריות נדרשת על מנת לקבל את המשכנתא הפוכה בצורה מלאה?

חשוב מאוד לזכור שמשכנתא הפוכה נחשבת עדיין הלוואה לכל דבר, וכבעל הבית עדיין יש לכם אחריות מלאה בנוגע להלוואה וגם לבית. אתם חייבים להמשיך ולשלם ארנונה וביטוח דירה. יש לשמור כמובן על מצב בית נאות – זה אומר לשמור על תקינותו של הבית, כשירות השימוש בו, ביצוע של תיקונים וטיפול תחזוקה שונים. כמו כן, עליכם לגור בבית הזה יותר ממחצית השנה כבית המגורים העיקרי השלכם.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על דרכים לקבל משכנתא הפוכה, יש לכם למי לפנות – פרץ פיננסים זו החברה הפיננסית הטובה ביותר שיכולה להשיג לכם את התנאים המעולים והכדאיים ביותר בעת לקיחת משכנתא הפוכה!

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email