מספרת כלבים בבת ים – איך בוחרים מספרה ולמה מוטב לפנות אל מספרה מקצועית

תוכן עניינים

עם הנשים אנחנו יכולים לראות יותר ויותר בעלי מקצוע אשר מספקים שירותים לכלבים ובעליהם. אם בעבר היינו יכולים למצוא בעיקר וטרינרים שטיפלו בכלבים וחיות אחרות וכן חנויות שסיפקו מזון ופריטים אחרים לכלבים וחיות נוספות, אזי שהיום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד בעלי מקצוע שמספקים שירותים מסוגים שונים.

אחת הדוגמאות לכך הן מספרות המיועדות ספציפית לכלבים. בעלים רבים מעוניינים לקחת את הכלבים שלהם למספרה מעת לעת על מנת שגורם מקצועי יספר אותם, בין אם זה בשביל לעצב את הפרווה שלהם בצורה יפה ובין אם זה בשביל לדלל את הפרווה, כך באופן טבעי הם יצטרכו להתמודד עם פחות נשירת שיער בבית. יש המעוניינים בתספורת לכלב שלהם, גם בשביל להקל עליו בימים חמים, בטענה שהפרווה מקשה עליו להתנהל בצורה טבעית ונוחה.

כך למשל, אנחנו יכולים למצוא מספרת כלבים בבת ים ובמקומות אחרים בארץ המספקים שירותים לכלבים מסוגים שונים על פי מה שבעליהם מבקשים. על מנת ליהנות מתספורת יפה ומטיפול מקצועי, צריך לדעת איך בדיוק לבחור מספרת כלבים, מה הם הפרמטרים לכך. כמו כן, חשוב להבין מדוע יש לפנות למספרה מקצועית ולא לנסות לספר את הכלב באופן עצמאי בבית.

לפני שנסביר איך בוחרים מספרת כלבים בבת ים או בכל מקום אחר, חשוב לציין, לא כל כלב זקוק לתספורת. ישנם כלבים שיש להם פרווה מאוד דקה ואין להם כמעט שיער, אז אין צורך לקחת אותם למספרה. מה שכן, יכול להיות ששירותים אחרים שמבצעים במספרה, כמו למשל, מקלחת, חפיפה, קיצוץ ציפורניים, כן יכולים להועיל לכלב כזה.

 

איך בוחרים מספרה בצורה נכונה

ראשית, צריך לדעת איזה ניסיון עומד לרשות הבעלים והעובדים במקום. חשוב שיהיה מדובר באנשי מקצוע עם ידע נרחב בתחום וניסיון רב באופן מעשי. חשוב גם שהם ידעו איך לגשת אל הכלב וכיצד לטפל בו.

שנית, יש לבדוק אילו שירותים אפשר לקבל דרך המספרה, באיזה מכשור משתמשים, כמה זמן לוקח התהליך ומה התוצאה הסופית שמקבלים.

שלישית, רצוי לבדוק האם הספר מבצע את התספורת אך ורק במספרה או גם בבית הלקוח, במידה ואי אפשר להגיע אליו פיזית.כמו כן, יש לבדוק באילו שעות ומועדים הוא עובד.

תמיד אפשר להיעזר בהמלצות וחוות דעת או באמצעים אחרים בשביל לקבל החלטה לאיזו מספרה לפנות.

 

מדוע נכון לפנות למספרה ולא לספר את הכלב באופן עצמאי?

ההסבר הוא פשוט, לספרים יש את הניסיון והידע הדרושים בשביל לספר את הכלב בצורה נכונה ומקצועית. זה יכול לחסוך הרבה מאוד אי נוחות ואפילו כאב לכלב וכן זה יכול לחסוך לנו זמן עבודה ואת הצורך להתמודד עם הכלב ולגרום לו להישאר רגוע בזמן שמספרים אותו.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email