איך לפנק את חיות המחמד שלכם

תוכן עניינים

כל מי שמגדל בעל חיים, וזה יכול להיות כלב, חתול, תוכי, אוגר או כל חיית מחמד אחרת, חייב לדעת שחוץ מאוכל, שתיה ומקום שינה יש עוד המון דברים שיש לכם אחריות עליהם וזאת בכדי לוודא שהם זוכים לאיכות חיים נאותה. לגדל בעל חיים בתוך הבית או אפילו רק בתחום החצר החיצונה זה לא קל כמו שזה נראה. יש לדאוג לכל הצרכים הבסיסיים של בעל החיים תוך התחשבות בזמן, הוצאות כספיות ותשומת לב לפרטים הקטנים שצצים מדי פעם. כלבים אוהבים לשחק, לטייל ולפרוק אנרגיה. חתולים צריכים תעסוקה מלבד שוטטות ברחבי הבית. אם אתם רוצים לפנק את החברים שלכם על ארבע כמו שצריך, הכנסו לחנות חיות בירושלים ותמצאו שם כל מה שאתם צריכים!

 

הגדירו תחומי מחיה

מכניסים חיה לתוך הבית? אל תשכחו להציב לה גבולות מה מותר ומה אסור. נכון, יש המון משפחות שמתייחסות אל בעל החיים שלהם בתור בן בית, אבל עדיין זה לא אומר שמותר לו לפרוק עול ולעשות ככל העולה על רוחו, לעשות צרכים בכל מקום או לאכול ממש כמו שבן אדם אוכל. ראשית, חשוב לייחד לו פינה שתהיה רק שלו. זה אומר מקום בו החיה תוכל להניח את הראש ולישון בלילות או לנוח במהלך היום. תתחמו לכלב או לחתולים שלכם פינה שתהיה רק שלהם, עם הצעצועים והמצעים שלהם. אם לא תדאגו לנושא זה אתם עלולים לראות כריות קרועות ומצעים מלוכלכים למדי מהפרשותיהם.

תדאגו שהמקום הפרטי שלהם יהיה מרווח ונוח. לבעל חיים יש סטנדרטים לא נמוכים כמו שאנשים חושבים. תדאגו להם לפינה בה הם ישמחו לישון או לשהות, קישוטים וצעצועים שישמחו אותם. את הציוד הזה למשל אפשר להשיג בקלות דרך חנות חיות בירושלים. יש שם נשכנים לכלבים וחתולים, צעצועים לתוכיים או ציוד נלווה לאוגרים וכדומה.

ספקו להם מזון מועדף

כמובן שאחד מהצרכים הבסיסיים ביותר שאתם צריכים לדאוג לחיות המחמד שלכם זה מזון. הוצאות על מזון עבור בעל החיים שלכם זה לא עסק זול במיוחד. דאגו להם למזון בריא ומזין ושמתאים לזן הספציפי שהם שייכים אליו. יש מזון שמיועד לגזעי כלבים גדולים, שאינו מתאים לגזעים קטנים ובטח לא לחתולים, הגם ששני מיני בעלי החיים הללו ניזונים מבשר. בדקו שבעל החיים שלכם אוהב את סוג המזון שאתם רוכשים לו וספקו לו מדי יום כמויות מתאימות שיספקו אותו כל היום.

 

הקדישו להם חום ואהבה

דרך חנות חיות בירושלים תוכלו להשיג אוכל לחיות בירושלים ואת כל הציוד החשוב ביותר שאתם צריכים עבור בעל החיים שלכם. זה כולל ציוד למלונה, כלובים לאוגרים או ציפורי שיר ותוכיים, משחקים וצעצועים לחתולים ועוד. כך תגרמו לבעל החיים שלכם לחבב אתכם ולמצוא חן בעיניכם. בעלי החיים הללו הם טיפוסים חכמים במיוחד, והם יודעים לזהות אהבה ולהעניק חזרה אהבה לכל מי שדואג להם ומטפח אותם.

 

עושים שיעורי בית לפני שמכניסים חבר חדש הביתה

חשוב מאוד לכל מי ששוקל להביא הביתה בעל חיים חדש לבדוק שהמצב מאפשר את זה. אם אתם אנשים עסוקים שרוב היום אין לכם זמן לעצמכם, ייתכן ויהיה לכם קשה לגדל סוג מסוים של בעל חיים הדורש טיפוח וטיפולים. כלבים אוהבים לצאת ולטייל בחוץ ובחיק הטבע, ואם לא תדאגו לספק להם את זה הם עלולים להיות במצב רוח רע ולפתח התנהגויות בעייתיות. ייתכן ובעל חיים שכבר נמצא אצלכם לא ממש יסתדר עם בעל החיים החדש, וכך יתפתחו מריבות וצרות חדשות. למדו היטב את תורת בעלי החיים וחיות המחמד וטפלו בהם כמו שצריך.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email