ביטוח דירה חובה של רשות שוק ההון

תוכן עניינים

נכון להיום ביטוח דירה הוא לא חובה, וכל אחד יכול לעשות את הבחירה הנכונה עבורו. לצערנו יש לא מעט אנשים שיש בבעלותם דירה, אך הם לא השכילו לרכוש ביטוח מתאים. במקרה כזה הם עלולים למצוא את עצמם חשופים לסכנות שונות ללא יכולת לקבל החזר. הנתונים מראים כי פחות ממחצית מהדירות בישראל מבוטחות, כאשר מבחינת אחוזים מדובר על 40 אחוז בלבד. אנשים נוטים לחשוב כי להם זה לא יקרה, והם לא יצטרכו להתמודד עם בעיות שונות. אך כמובן שהמחשבה הזאת לא מתיישבת עם המציאות, בעולם שבו איתני הטבע רק הופכים להיות יותר מאיימים. רשות שוק ההון שוקלת לחייב את כל בעלי הדירות לעשות ביטוח מתאים.

קרדיט תמונה: טראסטי

מהו ביטוח דירה?

ביטוח דירה הוא אחד מהביטוחים הנפוצים ביותר בישראל, אך עדיין הנתונים מראים שלא מספיק. מדובר על ביטוח שמספק לבעלי הדירה הגנה מפני נזק שעלול לקרות לדירה עצמה. הנזק עלול לקרות לרכוש עצמו, למבנה או לכל הדברים השונים שנמצאים בתוך הדירה עצמה. זוהי הסיבה שבגללה הביטוח הוא חיוני מאוד, הוא יאפשר לכם לקבל החזר כספי במקרה של בעיות לא צפויות. הרי אף אחד מאיתנו לא באמת יכול לדעת מתי יקרה משהו לדירה שרכשנו במיטב כספנו. לרוב הנזקים השונים מופיעים ללא כל הכנה מוקדמת, כך שאינכם יכולים להתכונן אליהם.

 

כיסויים במגוון רחב של מקרים

מה גורם לשוק ההון לחייב את בעלי הדירות לרכוש ביטוח ייעודי? הסיבה לכך היא שביטוח דירה מספק כיסוי למגוון רחב של מקרים ולמגוון רחב של סיטואציות. כך שגם אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב שבו הוא מסייע לכם. הסטטיסטיקה מראה כי הסיכוי לנזק כזה או אחר לדירה שבה אתם מתגוררים הוא גבוה. כך שאינכם יכולים להגיד באופן חד משמעי כי אתם יכולים להיות רגועים בהקשר הזה. כאשר הנזק כבר יופיע אצלכם בדירה, תשאלו את עצמכם מדוע לא עשיתם ביטוח מתאים. זוהי הסיבה כי רשות שוק ההון מקדימה תרופה למכה, וחוסכת כל מיני סיטואציות לא נעימות שעלולות להופיע.

 

איך בוחרים ביטוח מבנה ותכולה?

אתר טראסטי מציעים לכם שלא להסכים מיד להצעה הראשונה שאותה מציעים לכם. הרי כל חברת ביטוח תנסה למשוך אתכם לכיוון שלה, ולכן תוכלו לנצל את המצב הזה לטובתכם. את הביטוח בוחרים קודם כל בהתאם לסעיפים השונים שהוא מכיל בתוכו. אם לא יצא לכם לקרוא את ביטוח הדירה, אנו מציעים לכם לעשות זאת בהקדם. חובה עליכם לדעת מה כולל בתוכו הביטוח שאתם אמורים לסגור אותו. אם לא תדעו מה מכיל בתוכו הביטוח, יהיה לכם מאוד קשה לבחור אותו. הרי כל ביטוח הוא עולם שלם בפני עצמו, וכל ביטוח מביא איתו סעיפים אחרים. בנוסף מוטב כי תכירו את גובה הפיצויים, ותבחנו היטב את כל האותיות הקטנות.

 

חובה לבצע השוואת ביטוחי דירה

כמו שכבר אמרנו כל חברת ביטוח תנסה למשוך אתכם לכיוון שלה. המשמעות היא שתהיה לכם אפשרות לנצל את המצב לטובתכם האישית. על ידי השוואת ביטוחי דירה תוכלו להרוויח לא מעט כאשר תסתכלו על השורה התחתונה. מה תוכלו להרוויח? תוכלו לקבל מחיר מעולה, כזה שיאפשר לכם לשלם על ביטוח הדירה ללא כל חשש. בנוסף תוכלו לשפר את התנאים של הביטוח על מנת שיהיו תואמים לרצונות שלכם. בתור לקוחות הכוח נמצא בידיים שלכם, רק תדאגו לבצע השוואת ביטוחי דירה לפני שתרכשו אותו. כך תדעו כי רכשתם את הביטוח שיהיה הכי מתאים והכי נכון עבורכם באופן אישי.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email