לפני שעולים על המטוס עושים ביטוח נסיעות פספורט קארד

תוכן עניינים

אין דבר יותר משמח מאשר הרגע שבו עולים על המטוס לקראת חופשה בחו"ל. אך רק לפני שזה קורה יהיה עליכם לזכור האם עשיתם ביטוח נסיעות לחו"ל? ביטוח הנסיעות נועד כדי לכסות אתכם מפני כל מיני הוצאות רפואיות לא צפויות. גם אם מדובר על חופשה רגועה ביעד אקזוטי, זה לא אומר שלא יכולים לקרות דברים שונים. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי אתם טסים לחופשה שלכם מבלי שתצטרכו לחשוש מעניינים שונים. כולם כבר יודעים כי ביטוח הנסיעות האולטימטיבי לחו"ל הוא ביטוח הנסיעות פספורט קארד.

 

מה זה ביטוח נסיעות פספורט קארד?

אנו יכולים להבין את הסקפטיות שלכם בכל מה שקשור לביטוח שאתם סוגרים. עם זאת לא תוכלו לטוס לחו"ל מבלי שיצא לכם לסגור ביטוח נסיעות כזה או אחר. ביטוח הנסיעות פספורט קארד שונה מכל הביטוחים שעליהם יצא לכם לשמוע עד היום. את הביטוח אתם מפעילים על ידי כרטיס מגנטי שאותו תקבלו כאן בארץ. כך שכל ההוצאות הרפואיות או כל תשלום שקשור לביטוח יעשה עם הכרטיס המגנטי. הכרטיס המגנטי פועל ממש כמו כרטיס אשראי לכל דבר ועניין.

 

לטוס בראש שקט לכל מקום בעולם

החלטתם לטוס ליעד שמעולם לא הייתם בו? ביטוח נסיעות פספורט קארד הוא ביטוח נסיעות שתקף בכל העולם. כל מדינה שאליה ישראלים יכולים לטוס מכוסה על ידי ביטוח הנסיעות הזה. מה שאומר שאתם יכולים לטוס לכל מקום שרק חלמתם עליו מבלי שיהיו לכם דאגות מיוחדות. זה לא משנה אם אתם מתכננים חופשה רגועה או חופשת אקסטרים, אתם מכוסים לגמרי. תוכלו לדעת כי כל הוצאה רפואית תהיה הוצאה רפואית שמכוסה עם ביטוח הנסיעות שלכם.

 

חברת ביטוח שמתמחה בתחום אחד

בעוד חברות ביטוח אחרות מתמחות בעוד נושאים אחרים, כאן מדובר על חברת ביטוח נסיעות לחו"ל. החברה לא מספקת עוד שירותים נוספים מלבד לשירות ביטוחי נסיעות לחו"ל. מדוע זה כל כך חשוב מבחינתכם? כי אתם תרצו לדעת שהחברה שמבטחת אתכם היא חברה שמנוסה בביטוחי נסיעות. חברה שעושה כל מה שאפשר על מנת לשפר את השירותים שאותם היא מציעה. זה לעיתים העניין הקטן שעושה את כל ההבדל מנקודת המבט שלכם.

 

מחיר משתלם ביחס לתמורה שמקבלים

יצא לכם להסתכל על פספורט קארד מחירים? יכול להיות שלמראית עין הם יראו לכם מחירים גבוהים משאר חברות הביטוח. אך שאלתם את עצמכם מה בדיוק אתם מקבלים בתמורה? הרי התמורה כאן תהיה תמורה ששווה יותר מכמה דולרים הבדל בהשוואה לחברות ביטוח אחרות. בסוף אם תרצו להפעיל את הביטוח, תרצו לדעת שלא אמורות להיות לכם סיבות לחשוש. כאן מדובר על הוצאה שמעניקה לכם שקט לאורך כל החופשה עצמה. גם ככה שילמתם לא מעט על הטיסה לחו"ל, על הביטוח אין סיבה לחסוך.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email