השתלת שיער בטורקיה: האם זה צעד נכון?

תוכן עניינים

השתלת שיער היא הליך בו מועבר שיער מחלק אחד של הגוף לאחר. זה נעשה בדרך כלל כדי לתקן התקרחות או שיער דליל. ההליך כולל הסרת רצועת עור מהחלק האחורי או מהצד של הראש וחיתוך שכבה דקה של רקמה המכילה זקיקי שיער. לאחר מכן חותכים את הרצועה לחתיכות קטנות יותר ומושתלים מחדש באזור המקריח. השתלת שיער יכולה להתבצע בכל חלק בגוף שבו יש צמיחת שיער מספקת, אבל היא מבוצעת לרוב על הקרקפת. השתלות שיער הן טיפול יעיל להתקרחות גברית והתקרחות נשית, אך הן משמשות גם לכיסוי צלקות, סימני צריבה או מצבי עור אחרים, כגון ויטיליגו.

השתלת שיער

השתלת שיער היא טכניקה כירורגית המשמשת לטיפול בהתקרחות גברית. הוא משמש גם לשיקום שיער לאנשים שאיבדו את שיערם מסיבות אחרות. השתלת שיער מתבצעת על ידי הסרת פקקי עור קטנים, המכילים זקיקי שיער, מהחלק האחורי של הראש והשתלתם לאזורים קירחים או מדללים בקרקפת. הרופא בדרך כלל ישתמש בהרדמה מקומית במהלך הליך זה. הטכניקה הנפוצה ביותר היא השתלת יחידת זקיקים (FUT). בסוג זה של ניתוח מסירים רצועת עור מאתר התורם (האחורי של הראש) וחותכים אותם לחתיכות קטנות יותר הנקראות יחידות זקיקים. אלה מושתלים לאחר מכן לאתר המקבל (אזור קירח או דליל בקרקפת). ניתן לסגור את אתר התורם עם תפרים או סיכות וישאיר צלקת ליניארית בצורת J הפוכה על החלק האחורי של ראשך. השתלת שיער היא הליך שבו זקיקי שיער מוסרים מחלק אחד של הקרקפת, ולאחר מכן מושתלים לאזור שבו שיער אבד או דליל. הסיבות להשתלת שיער יכולות להיות מגוונות – גיל, גנטיקה, הורמונים, תרופות. ייתכן גם שאתה רוצה לשנות את התסרוקת שלך אבל לא רוצה לעבור את הטרחה של לחתוך אותה. בכל מקרה, לפני שעוברים את ההליך יש כמה דברים שכדאי לדעת עליו.

השתלת שיער בטורקיה

מה מיוחד בהשתלת שיער בטורקיה? אז טורקיה היא יעד פופולארי להשתלת שיער הודות למחיר הסביר שלה, השירות האיכותי והזמינות של מנתחים מוסמכים. אחת הסיבות הנפוצות ביותר עבור אנשים לעבור השתלת שיער היא כי הם חווים התקרחות. זה יכול להיות בגלל גנטיקה או מתח. ניתוח השתלת שיער בטורקיה יעלה כ-4,000-8,000 דולר לניתוח מוצלח. המחירים משתנים בהתאם לסוג ההליך בו בחר המטופל. זה זול משמעותית מטיפולים במדינות אחרות כמו הודו וסין שיכולים לעלות עד 18,000 דולר. השתלת שיער היא הליך כירורגי בו מסירים זקיקי שיער מחלק אחד בגוף ומושתלים לחלק אחר. השתלת שיער בטורקיה היא בחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים להיפטר מהקרחת שלהם. הסיבה מאחורי הפופולריות הזו היא שעלות הניתוח והטיפול בטורקיה נמוכה בהרבה מאשר במדינות אחרות. חוץ מזה, ניתן למצוא מרפאות רבות עם מנתחים מנוסים ומתקנים מצוינים להשתלת שיער.

השתלת שיער בטורקיה היא הליך שנעשה כדי להחזיר את צמיחת השיער על הקרקפת. הליך זה משמש כאשר המטופל איבד שיער מהקרקפת שלו מסיבות שונות. המטופלים הסובלים מנשירת שיער יכולים לבחור בהליך זה אם יש להם קרחות או שיער דליל. השערות המושתלות יצמחו בחזרה ויכסו את הכתמים הקרחים על הקרקפת. השערות המושתלות ימשיכו לצמוח גם לאחר הניתוח, מה שאומר שלא יהיה צורך בניתוחים נוספים בעתיד.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email