איך לארגן מעבר דירה בצורה הכי טובה

תוכן עניינים

מעבר דירה זה אירוע מרגש ומלחיץ בו זמנית. לרוב מעבר דירה נמשך מעבר לזמן שאנחנו מתכננים. פתאום חסר קרטונים, חומרי אריזה, אין מספיק זמן או אנשים שיכולות להעביר את כל תכולת הדירה בצורה חלקה.

בגלל זה, מומלץ ללמוד מספר כללים שיעזרו לארגן מעבר דירה בצורה מהירה וקלה.

 

טיפים למעבר דירה בין עירוני

הובלת דירה היא לא רק אריזה של חפצים בתוך קרטון. כדי להקל על התהליך ולהוזיל את עלותו הסופית, כדאי לשקול את ההמלצותיהן של מובילים מנוסים:

  • תפטרו מראש מדברים וחפצים מיותרים. בהתחלה זה אולי נראה שכל הדברים שיש לכם הכרחיים ושימושיים בחיי היומיום. אבל חשוב לסנן ולהיפטר מחפצים שלא היו בשימוש זמן רב והם סתם תופסים מקום, מה שמייקר את מחיר ההובלה וגם יתפוס מקום בבית החדש שלכם.
  • תחשבו טוב לאילו חומרי אריזה תזדקקו בעת אריזה של כל חפצי הבית שלכם. לרוב נעשה שימוש בניילון בועות, קופסאות קרטון, ניילון נצמד, בד וכו'. חומרים כאלו יעשו את העבודה כדי לארוז מכשירי חשמל, רהיטים ופריטים אחרים. במידת הצורך, שירות הובלת דירה שמזמינים מחברת הובלות עשוי לכלול חומרי אריזה בכמות שתספיק בדיוק למה שאתם צריכים, וכך החברה חוסכת לכם זמן וכאב ראש בהחלטות לגבי סוג וכמות חומרי האריזה.
  • שוחחו עם נציג החברה ותבררו איזה פריטים יש לפרק לצורך הובלה. בנוסף יש למדוד ולהודיע לנציג חברת ההובלות את מידות הפתחים בדירה הישנה והחדשה.

אתם יכולים להתכונן להובלה מראש, לדאוג לכל הנושאים הללו מראש, מה שיאפשר לכם להימנע מלחץ של זמן. 

פתרון לכל הבעיות במחיר נוח ובמהירות

אם אתם לא רוצים לבזבז זמן, אנרגיות ועצבים, ומעדיפים להמנע מכל הבעיות, חשוב לעבוד בצורה מסודרת:

  • תכנון וארגון מראש 
  • רכישה של חומרי אריזה איכותיים שיגנו על החפצים שלכם במהלך ההובלה
  • הכנה של הבית החדש למגורים
  • בחירה נכונה של חברת הובלות מקצועית

הזמנת שירות של חברת הובלות זה פתרון מצוין שיאפשר לכם לעבור דירה בנוחות, בלי דאגות מיותרות. בעת הזמנה של הובלה חשוב לשים לב לחוזה הנחתם בינכם לבין נותן השירות, בחוזה נקבעים כל הפרטים החשובים כמו המסלול, תנאים ועלות העבודה. בנוסף יש לשים לב לאחריות על התכולה המועברת, כך שהכל יתנהל בצורה זהירה ומקצועית.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email