סוגי עגילים ואיזה מתאימים לך?

תוכן עניינים

עגילים מהווים את אחד מסוגי התכשיטים האהובים ביותר על נשים. הם יכולים לשדרג כל מראה וכן הם יכולים להפוך את הלוק הסטנדרטי ביותר למיוחד ויוקרתי. את העגילים ניתן למצוא כיום במגוון רחב של סוגים, גדלים, צורות וצבעים, חלקם עשויים מזהב, חלקם עשויים מכסף, חלקם משובצים באבני חן או יהלומים ועוד. חשוב מאוד שטרם את רוכשת עגילים, תכירי את סוגי העגילים שניתן למצוא כיום ותביני איזה סוגים יכולים להתאים ולהחמיא לך יותר ואיזה פחות. כמובן שכדאי לבחור מראש את המקום הטוב ביותר לרכוש בו עגילים, אשר מציע מגוון רחב של סוגי עגילים שונים ומרהיבים ביופיים.

 

סוגי עגילים

עגילים צמודים

העגילים הצמודים הם ללא ספק העגילים הנפוצים ביותר. מדובר על עגילים פשוטים שצמודים לאוזן בלי לעשות יותר מדי רעש. כמובן שהם יכולים להגיע בצורות שונות אך תמיד הם יהיו קטנים ובעיצוב פשוט. בין אם מדובר על צורת עיגול, ריבוע, צורת טיפה וכדומה, הם יכולים להיות עגילי יהלומים או עגילי זהב, הם יכולים להיות עגילי פנינים ועוד. העגילים הללו יושבים צמוד צמוד לאוזן כאשר הצד האחורי מוסתר כך שנוצר מראה של עגיל מרחף על האוזן. העגילים הללו מתאימים לנשים קלאסיות ואלגנטיות וכן נשים אתלטיות שעושות לא מעט ספורט ורוצות שמצד אחד יהיו להן עגילים שידגישו את המראה שלהן ומצד שני לא יפריעו להן לאורח החיים

 

עגילי חישוק

עגילי חישוק מהווים את אחד מהעגילים הפופולאריים ביותר. ניתן למצוא עגילי חישוק בגדלים שונים כאשר ישנן נשים שאוהבות עגילי חישוק גדולים וישנן כאלה שיעדיפו דווקא קטנים יותר. עגילי חישוק לרוב יהיו עגולים אך ניתן למצוא אותם גם בגרסאות מודרניות יותר ובצורה של משולש או ריבוע. כמו כן, עגילי חישוק פעמים רבות יהיו עגילי זהב קלאסיים ויוקרתיים. נשים שאוהבות לענוד עגילי חישוק הן לרוב נשים אנרגטיות, מלאות סטייל שרוצות להדגיש את המראה שלהן ולבלוט.

 

עגילים מחבקים

עגיל מחבק הוא עגיל שמזכיר את עגילי החישוק אך ההבדל העיקרי הוא שהוא יושב צמוד לאוזן ומחבק אותה, ממש נעטף מסביב לתנוך. עגיל זה לרוב יעניק מראה אלגנטי וחכם ועל כן הוא נחשב לגרסה בוגרת יותר של עגילי החישוק. לרוב העגיל המדובר יתאים לנשים קלאסיות.

 

עגילים נופלים

עוד סוג של עגילים הם העגילים הנופלים. מדובר על עגילים שאינם נשארים צמודים לאוזן אלא נופלים מתחת לאוזן, מה שיוצר מראה שונה לחלוטין. הם מגיעים במגוון רחב של סוגים, עיצובים וגדלים והם יכולים להיות מורכבים ממרכיב אחד או מכמה רכיבים מחוברים. לא פעם נשים שאוהבות לפרוץ גבולות אוהבות לענוד את העגילים הללו. העגילים הללו מאפשרים להציג צד יצירתי וצבעוני והם פחות שמרניים מהעגילים הצמודים. הם יכולים להגיע עם אבני חן שונות בצבעים שונים. עגילים ירוקים או אדומים לא יהיו דבר מפתיע כאשר מדובר על סוג העגילים הללו.

אם את מעוניינת לבחור את העגילים המתאימים לך ביותר, חשוב שתבחרי במקום הנכון לרכוש בו את העגילים שלך.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email