השתלת השיניים של המחר, כל מה שצריך לדעת על סורקים דיגיטליים

תוכן עניינים

טיפולי שיניים מורכבים לשיקום הפה דורשים רמת מקצועיות גבוהה, אבחון מקיף באמצעות צילומים מתקדמים, התאמה מלאה של שיטת הטיפול למטופל וביצוע מדויק. ענף רפואת השיניים התפתח מאוד בשנים האחרונות, בזכות פיתוחים טכנולוגיים מובילים המאפשרים מתן מענה למטופלים לבעיות הנוגעות לבריאות הפה והשיניים ולליקויים אסתטיים, שחזור מלא ואופטימלי של שיניים חסרות או פגועות וטיפולי שיניים משמרים.

 

מהי סריקה דיגיטלית

בין המכשירים המובילים והמתקדמים, שעשו מהפכה של ממש בענף, עומד הסורק הדיגיטלי- המאפשר סריקה מלאה בתלת ממד של חלל הפה, לקבלת תמונת מצב שקופה ומדויקת של אנטומיית הפה והשיניים, החל ממבנה הלסת, מיקום השיניים והעצב, צפיפות העצם, תוך יצירת צילום קליני ברמת דיוק שאין שניה לה.

היתרונות הבולטים של השימוש בסריקה דיגיטלית:

  • קיצור זמני הטיפול- הפחתה ניכרת של מספר המפגשים הטיפוליים הנדרשים, בהתאם לאופי הטיפול הנדרש.
  • איתור מוקדם של גורמים שעשויים להפריע לביצוע הטיפול, דוגמת רווח קטן בין השיניים הקיימות לשן החסרה שעשוי להגביל החדרת שתל או כתר, ואפשרות לתכנון ולמענה מבעוד מועד.
  • הפחתת כאב- בזכות הסריקה הדיגיטלית הרופא המטפל יוכל לבצע את הטיפול במדויק, ללא גישוש באפלה ותוך חדירה כירורגית בהיקף ובמיקום הנדרש בלבד.
  • אחוזי הצלחה- בין אם מדובר בטיפולי השלמת שיניים, השתלת שיניים ביום אחד, התקנת מבנים וכתרים או טיפולים אורתודנטיים ובניית גשר- הסריקה הדיגיטלית תורמת רבות ליעילות ולהצלחת הטיפול ומציגה אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, ביחס לכלל שיטות הצילום והאבחון המסורתיות.

 

באילו טיפולים ניתן להיעזר בסורק דיגיטלי?

סריקה דיגיטלית של הפה והלסת תסייע במגוון סוגי טיפולים, בראשם טיפולי שיניים משקמים ושחזורים אסתטיים:

  • השתלות שיניים
  • טיפולי מבנה וכתר
  • תכנון גשר לטיפולים אורתודנטיים ולסוגים שונים ומתקדמים של השתלות שיניים בשיטת העמסת שתלים

 

איך מתבצעת הסריקה?

הסורק הדיגיטלי כולל שלוש מצלמות דיגיטליות זעירות, אשר סורקות את חלל הפה ממספר רב של זוויות, ויוצרות צילום קליני המתבסס על כ-3000 תמונות בדקה. הצילום מתבצע ללא כל צורך בהרדמה מקומית או אלחוש, כאשר המכשיר הדיגיטלי נע בחלל הפה מבלי לגרום למטופל כל אי נוחות או כאב. נתוני הסריקה, לרבות מידות מדויקות לייצור כתרים, מועברים למחשב אל תוכנה המבצעת עיבוד נתונים מהיר ומספקת תמונת מצב אופטימלית לרופא המטפל, וכן מאפשרת שליחת מידות ומבנים על פי צורך למעבדה- לייצור מהיר ומדויק של פרופילי שחזור השן עלפי צורך.

הסריקה הדיגיטלית המתקדמת מאפשרת לכל מטופל ומטופלת חוויית טיפול נינוחה ומהירה יותר ויישום מקצועי ומדויק, ומנגישה למטופלים מגוון טיפולי שיניים משקמים ושחזורי שיניים, בשיטה המבטיחה אחוזי הצלחה שאין כדוגמתם. בחיפוש אחר מרפאת שיניים מומלצת חשוב לתת את הדעת הן על ניסיונו של הרופא המטפל והמוניטין שלו, אולם לא פחות מכך בבחינת הציוד והטכנולוגיות שמציעה המרפאה, תוך מתן עדיפות למרפאות המחזקות בסורק דיגיטלי ובטכנולוגיות מתקדמות, על פני טיפולים ארכאיים בשיטה המסורתית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email