אוכל לגורי כלבים – כל מה שצריך לדעת מבית "החתול והכלב"

תוכן עניינים

לגדל גור כלבים זוהי לא משימה קלה, יש כאלה שמשווים אותה לגידול של תינוק. גור כלבים יכול להיות מפונק, אתם מבחינתכם צריכים לדאוג לכל צרכיו. בעוד כלב בוגר יכול לדאוג לעצמו, כאן אתם מוכרחים להיות עם האצבע על הדופק. אחת מהבחירות החשובות שתעשו תהיה בחירת האוכל שאותו תיתנו לו. באופן טבעי אוכל לגורי כלבים יהיה שונה בהשוואה לאוכל שניתן לכלבים בוגרים. בדיוק כמו שלא תתנו לתינוק אוכל המיועד לאנשים בוגרים, זוהי בדיוק ההשוואה שצריכה לשבת לכם בראש. מהסיבה הזאת תעשו לעצמכם טובה ותבינו איזה אוכל יהיה הנכון בשביל גור הכלבים שלכם. הרי לא תרצו להרגיש כי אינכם נותנים לו את מה שהוא זקוק לו.

 

איזה אוכל מיועד לגור כלבים?

ישנה חשיבות לחפש אוכל יבש המיועד לגורים באופן ספציפי. כיום כל היצרניות מציינות על גבי האריזה למי מיועד האוכל, כך שיהיה לכם קל להבחין בזה. אוכל לגורי כלבים הוא אוכל עשיר בחלבון, כזה שיספק לגור בדיוק את צרכיו. אל תשכחו כי גורי כלבים כל הזמן גדלים ומתפתחים, מה שאומר שהאוכל חייב להיות בהתאם.

אם לא תעניקו לגור את האוכל הנדרש עבורו, ההתפתחות שלו עשויה להיות לוקה בחסר. לכן תחפשו היטב איזה מזון מתאים לגורים, כזה שלא ישאיר לכם מקום לספק. אם יש ספקות תמיד אפשר להתייעץ עם המוכרים המנוסים שנמצאים בחנות עצמה.

 

האם ניתן לתת לגור אוכל ביתי?

לכולנו קשה לעמוד בפניו של הגור המתוק שמגיע לשולחן בדיוק עם תחילת הארוחה. אך עליכם לקחת בחשבון כי הרגלים מגיל צעיר הם הרגלים שיהיו רלוונטיים גם בעתיד. אם הרגלתם את הגור לאכול אוכל ביתי, תתקשו מאוד להחזיר אותו לאחור. המחשבה כי אוכל ביתי יהיה עדיף על פני אוכל תעשייתי לחיות מחמד היא מחשבה שגויה. הרי אוכל לגורי כלבים מכיל בתוכו את כל מה שגור רק יזדקק לו, בלי יוצא מן הכלל. לכן העדפה הגורפת היא לתת לגור מזון המיועד לגורים בלי לקחת סיכונים שתתחרטו עליהם בהמשך.

 

איזה יצרנית תהיה הכי עדיפה?

אין יצרנית אחת שהיא העדיפה ביותר בכל מה שנוגע לרכישת אוכל לגורי כלבים. תוכלו למצוא המון יצרניות מובילות, כל אחת מהן יכולה למכור אוכל איכותי עבור גורים. מה שאתם צריכים לבחון זה את הידע של החברה בכל הנוגע ליצירת אוכל אידיאלי עבור כלבים בכל הגילאים. אם תבחרו יצרנית מוכרת, לא תהיה בעיה בכל מה שנוגע לתוצר שלה. תדעו כי היא יודעת איך לייצר אוכל לכלבים – גם אם הם גורים או בכל גיל אחר. החוכמה היא לדעת שאינכם מתפשרים על החברה שאחראית על ייצור האוכל שאותו תתנו לגורים. אוכל לגורי כלבים חייב להיות אוכל שהוא קצת יותר איכותי מכל אפשרות אחרת.

 

חנות חיות החתול והכלב בתל אביב

בחנות של החתול והכלב תוכלו להנות ממבחר אינסופי של אופציות עבור גורים. החנות עובדת עם כל החברות המובילות בשוק, אלה שחובה עליכם להכיר אותן. לא תרצו להגיע למצב בו לא תדעו מאיזה חנות חיות כדאי לבצע את הרכישה. מעבר למבחר הענק של האופציות הניצבות בהקשר הזה, תמצאו המון מוצרים משלימים נוספים. לגדל גור כלבים זה לא רק לתת לו אוכל מושלם אלא עוד הרבה מוצרים נוספים.

בחנות החתול והכלב תמצאו כל מה שאתם צריכים, מזון, תוספים, חטיפים, ציוד, משחקים ועוד המון. אז למה אתם מחכים? תוכלו לעשות את ההזמנה בצורה מקוונת מבלי שיהיה עליכם לצאת מהבית.

היכנסו לאתר של החתול והכלב או חפשו אותנו בגוגל

מוזמנים גם להגיע אלינו לחנות בכתובת: נגבה 36, תל אביב

טלפון ליצירת קשר: 03-5616646

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email