איפור מלאך שחור

תוכן עניינים

תחפושת המלאך השחור כבשה את העולם ונראה שכולם רוצים אותו בפורים הקרוב. במקום מלאך לבן  לובשים את כל האקססוריז בשחור, וכאשר מוסיפים לתחפושת גם איפור דרמטי ומבהיל התוצאה הופכת למושלמת. אז איך בונים את התחפושת המיוחדת הזו מבלי מאמץ רב וכיצד משלבים בה גם איפור שיראה מקצועי ולא רק איפור שחור על השפתיים? הכנו לך מדריך מיוחד לפורים שיסייע להשיג את מראה האיפור המושלם, וגם, כמה טיפים טובים לשילוב אקססוריז בתחפושת שיהפכו אותה למקורית. 

כיצד ניצור איפור מלאך שחור? 

יש סגנונות שונים של איפור מלאך שחור בהם נוכל לעשות שימוש בתחפושת. הסגנון הראשון והמוכר הוא של עיניים מעושנות בגווני שחור, ממש כמו שאנחנו עושות ביום יום אך עם אפקט יותר משמעותי עבור תחפושת. רצוי לעשות שימוש בגוונים של שחור כהה ואפור בצלליות ולהוסיף להן אפקט של צבע נוצץ כדי להשיג מראה דרמטי. יש לעשות שימוש בצללית באופן מבוקר גם מתחת לעין ורצוי לא להשתמש בגוונים שחורים עבור השפתיים, אלא לבחור בגוונים אדומים או ורודים בהירים עם תוחם בעל גוון כהה יותר מצבע השפתון. 

אלה שמעוניינים ללמוד כיצד לעשות איפור מלאך שחור בעל אפקטים שונים כמו ציורי פנים ייחודיים יכולים ללמוד במסגרת של קורס איפור מקצועי שישמש אותם גם עבור עצמם אבל גם כפרנסה בשלב מאוחר יותר במסגרות שונות של הפעלות לילדים ובני נוער או באופן פרטי. 

אקססוריז חובה לתחפושת מלאך שחור

גברים ונשים שרוצים תחפושת של מלאך שחור צריכים מעבר לאיפור להשקיע באקססוריז כי הם אלו שעושים את כל התחפושת. נתחיל בלבוש – הוא צריך להיות שחור, רצוי צמוד, ואפשר לשלב בו בגדים אפורים ועור כדי ליצור אפקט דרמטי יותר. כמו כן, יש אקססוריז שונים שניתן להוסיף כדי להפוך את התחפושת למושלמת: 

כנפיים שחורות – בלי הכנפיים אין לנו למעשה מלאך, לכן זהו פריט חובה בתחפושת. רצוי לבחור כנפיים במידה המתאימה כדי שיישבו באופן נוח על הגב ולא יזוזו כל הזמן בהליכה או ישיבה. מומלץ לבחור כנפיים מבדים קלילים שלא יהיו מורגשים כמעט, אך המסגרת של הכנפיים צריכה להיות מספיק חזקה כדי לשמור על צורתם. 

קשת לראש – פוך או רגיל, קשת שחורה של מלאך מעל הראש הנה פריט חובה גם כן בתחפושת. ניתן למצוא מגוון רחב של קשתות כאלו בחנויות התחפושות. 

כפפות שחורות – לגברים ולנשים, כפפות שחורות יכולות להיות אקססוריז מושלם עבור התחפושת, במיוחד עם השמלה או החולצה של התחפושת קצרים ומתוכננת מסיבת ערב. 

גרביוני רשת שחורים – זהו פריט שמתאים יותר לנשים, והוא יוצר אפקט דרמטי ברגליים כאשר המלאכית השחורה לובשת חצאית קצרה. 

מגפיים שחורים – לגברים ולנשים כדאי להוסיף לתחפושת מגפיים שחורים שיסייעו גם לשמור על חום הרגליים בימי החורף הקרים, אך גם ישוו לתחפושת מראה שלם מהראש ועד הרגליים. 

גלימה שחורה – ניתן להוסיף גלימה שחורה מתחת לכנפיים, או במקום הכנפיים. כשמדובר על גלימה עם אפקט מיוחד וצבעים שחורים מטאליים כחולים יחד, המראה שמתקבל הינו ייחודי. ניתן גם ליצור גלימה כזו באופן עצמאי על ידי רכישת הבד המתאים וגזירתו על פי הצורך.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email