צריכים תיקון לנייד? מעבדה ניידת לתיקון סמארטפון היא הכתובת!

תוכן עניינים

כמה פעמים בשנה יוצא לכם להכניס את המכשיר שלכם לתיקון במעבדה? יש כאלה שעושים זאת כמה פעמים בשנה, לפעמים כמה פעמים בכל חודש. לא כולם מצליחים לשמור על המכשיר ביתר שאת, יש כאלה שמודעים ליכולות שלהם מראש. אך האם זה אומר שיהיה עליכם לנסוע בכל פעם מחדש למעבדה בעיר מגוריכם? כמובן שלא, בטח אם אין לכם את הזמן לעשות זאת. מה שתוכלו לעשות זה פשוט לפנות למעבדה ניידת שתגיע עד אליכם. מהיום משנים את המציאות והופכים אותה להיות כזו שמתאימה לכם. אינכם צריכים עוד להתאמץ בשביל להכניס את המכשיר לתיקון מכל סיבה שהיא. תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי חיוג למעבדה ניידת שתגיע עד אליכם. מעבדה ניידת לתיקון סמארטפון הולכת להקל עליכם ולשנות את המציאות אותה הכרתם.

 

אילו תיקונים מבצעים במעבדה ניידת?

מעבדה ניידת לתיקון סמארטפון אמורה לדעת לתקן את כל סוגי התקלות הקיימות. את אותם התיקונים שתבצעו במעבדה רגילה יהיה ניתן לבצע בין היתר גם במעבדה ניידת. זה שהמעבדה מגיעה עד למקום בו אתם נמצאים, אין זה אומר דבר לגבי התיקונים שהיא מבצעת. הטכנאים שמגיעים אליכם אמורים להגיע עם הציוד הנדרש כדי לבצע מנעד רחב של תיקונים. בו בזמן לכם תהיה היכולת לבחור מראש מעבדה שמציעה מגוון רחב של תיקונים. אל תתפשרו בעניין הזה, הרי בפעם הבאה לא תדעו מראש איזה תיקון תרצו לבצע.

 

לאן המעבדה הניידת יכולה להגיע?

היתרון הבולט ביותר של מעבדה ניידת לתיקון אייפון או כל מכשיר אחר הוא הגמישות. המעבדה יכולה להגיע לכל אזור בו אתם נמצאים, כל עוד היא נותן שירות בעיר הספציפית הזו. תוכלו להזמין את המעבדה אליכם לבית, אליכם למקום העבודה או לכל מקום אחר. השאיפה הבסיסית תהיה שלא תצטרכו להתאמץ בשביל לתקן את המכשיר. הביאו את עצמכם למצב בו אתם אלה שגורמים למעבדה להגיע עד אליכם. זה יהפוך את חווית התיקון לחוויה נוחה וידידותית, כזו שלא תגרום לכם להתפשר או לעשות ויתורים.

 

כמה עולה לבצע תיקון במעבדה ניידת?

הדעה הרווחת תהיה כי תיקונים במעבדה ניידת יעלו יותר לעומת תיקונים במעבדה רגילה. הרי המעבדה מגיעה עד אליכם, ככל הנראה יש לכך השלכות על המחיר. אך המציאות מלמדת אותנו כי המצב אחר לגמרי, אין עלייה דרסטית במחירי התיקונים. ישנן מעבדות ניידות לתיקון סמארטפון שהמחירים בהן יהיו זולים לעומת מעבדות פרונטליות. בו בזמן תזכרו כי מחירי התיקון נקבעים לפי סוג העבודה אותה הטכנאי נדרש לבצע. המחירים מתחילים מכמה מאות שקלים לתיקונים יחסית בסיסיים ושוטפים. מנגד לתיקונים מורכבים המחיר יכול לעלות, בין היתר בהתאם לעלות של חומרי הגלם בהם משתמשים לביצוע התיקון.

 

תוך כמה הזמן הסמארטפון חוזר אליכם?

עוד סיבה לפנות ישירות אל מעבדה ניידת לתיקון אייפון היא מהירות התיקון. לא תצטרכו להמתין שעות ארוכות או כמה ימים עד לקבלת המכשיר אליכם בחזרה. המטרה של המעבדה הניידת תהיה לבצע את התיקון אצלכם בבית או בעסק כדי לזרז תהליכים. ההתעסקות לכל אורך הדרך תהיה אך ורק במכשיר שלכם ולא במכשירים נוספים. אנו מדברים על המתנה של זמן קצר, בחלק מהמקרים פחות משעה. כבר כעבור זמן קצר תוכלו לחזור להשתמש במכשיר שיתפקד כמו מכשיר חדש. אז מה באמת נותר לכם לעשות כדי להנות מכל הטוב הזה? כל מה שתצטרכו לעשות זה להזמין את המעבדה הניידת ישירות אליכם לכל מקום שהוא.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email