איחוד הלוואות: איך לצאת מתסבוכת כלכלית?

תוכן עניינים

לקחתם מספר הלוואות במקביל ואתם מוצאים את עצמכם מוצפים מהחזרי ההלוואות החודשיים? איחוד הלוואות יכול להיות דרך טובה להפחית את התשלומים החודשיים ולפשט את הפיננסים שלכם.

מה זה איחוד הלוואות?

התמודדות עם מספר רב של הלוואות היא משימה קשה במיוחד ולעיתים נדמת כבלתי אפשרית. ריבוי הלוואת עלול להוביל במקרים רבים לאיבוד שליטה פיננסי ועל כן הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא איחוד הלוואות.

למעשה, מדובר בתהליך בו נלקחת הלוואת גג אחת בעלת ריבית משתלמת ותנאים מותאמים ה"מכסה" את כלל החובות הקיימים. כך נותר הלווה עם הלוואה אחת אותה ניתן לפרוס לתשלומים ארוכי טווח מה שיעניק "אויר לנשימה" בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית שלו. 

כך תצאו מהתסבוכת הכלכלית – איך עושים את זה נכון?

ראשית, חשוב להבין כי ביצוע איחוד של הלוואות הוא לעיתים דבר שאין מנוס ממנו. כאשר אתם מוצאים עצמכם בפיגור בהחזר החודשי – אתם עלולים לשלם ריביות וקנסות אשר יחמירו את המצב בצורה ניכרת. 

איחוד הלוואות מאפשר להימנע מכך, שכן במקום לבצע החזרי קנסות ותשלומים למספר גופים שונים, כל ההלוואות נמצאות תחת הלוואת גג אחת.

על מנת לבצע את תהליך איחוד ההלוואות נכון, יש לבדוק מהו סוג ההלוואות שלקחתם- שכן אם שילמתם את רובו של החוב, או אם יש פירעון יציאה או קנס מוקדם, הדבר עלול לייקר את התהליך. 

איחוד הלוואות עושים עם המומחים של פלאנר

למרות שאיחוד הלוואות עשוי להיראות כמו תהליך פשוט לכאורה, מומלץ לבצע אותו בסיוע של ליווי מקצועי על מנת לקבל תמונה אובייקטיבית ורחבה על ההלוואות שלקחנו, התנאים המתאימים, הריביות וההחזרים הראליים. 

כמו כן, חשוב להבין כי איחוד הלוואות צריך להתבצע לצד שינוי בהתנהלות הפיננסית ובהרגלי ההוצאות על מנת שהמצב לא יחזור לקדמותו ותתקלו באותם קשיים פיננסיים. 

בפלאנר ייעוץ משכנתאות אנו מספקים שירות איחוד הלוואות וליווי אישי ללקוחותינו תוך בניית תוכנית הלוואות מותאמת אישית לצרכים הפיננסים שלכם. 

חברת פלאנר הינה חברה מנוסה ומקצועית בתחום ייעוץ משכנתאות המתמחה גם בהשגת  משכנתא חוץ בנקאית ללקוחותיה כאשר הם קיבלו סירוב מהבנק. 

פלאנר משכנתאות שמה לעצמה מטרה להעניק ללקוחותיה את השירות המקצועי, היסודי והאיכותי ביותר. 

שוקעים בהלוואות ולא יודעים איך לצאת מזה? מחפשים פתרון ליציאה מהתסבוכת הכלכלית? איחוד הלוואות עם פלאנר היא התשובה שלכם! 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email