מגרסה – נקודות שחשוב לשים לב אליהן לפני שקונים מכשיר למשרד

תוכן עניינים

כל משרד המכבד את עצמו, בין אם הוא גדול או קטן, צריך לכלול ציוד מתאים לעבודה במקום.  הכוונה היא, בין היתר, למחשבים, מדפסות, סורקים, מכונות צילום ואמצעים אחרים הנדרשים, בין אם באופן כללי ובין אם באופן ספציפי על פי תחום העיסוק של המקום.

אחד המכשירים שכל משרד זקוק לו היא מגרסה. מכשיר זה מאפשר לגרוס ניירות במקום לזרוק אותם לפח. אם מדובר על נייר לא רלוונטי או נייר הכולל פרטים שבעל המקום וצוות העובדים לא מעוניינים שאנשים יוכלו להיחשף אליהם, הרי שהם מכניסים אותו למגרסה, והיא גורסת אותו. אז הוא הופך לפתיתי נייר שלא ניתן לעשות בהם שום שימוש.

אנחנו יכולים למצוא היום סוגים שונים של מגרסות המשמשות משרדים בעלי צרכים מגוונים. אפשר למצוא מגרסות גדולות וקטנות, מגרסות עם מנוע משוכלל המאפשר לבצע גריסת נייר באופן מהיר ויסודי, לצד מגרסות פשוטות שמבצעות את העבודה שלהן במשך זמן ארוך יותר, באופן יחסי. כמו כן, ניתן למצוא מגרסות אשר יכולות לגרוס כמות גדולה של נייר בו זמנית, בעוד שאחרות יכולות לגרוס כמות קטנה יותר.

לפני שנציג נקודות כיצד רוכשים מגרסה בצורה חכמה, חשוב לזכור בדומה למכשירים וציוד אחר, גם כאן המטרות צריכות להיות שהמגרסה תשרת אותנו במשך תקופת זמן ארוכה, מבלי שנידרש להחליף או לתקן אותה, וכן שתשרת את עובדי המשרד והצרכים שלהם באופן אופטימאלי.

 

5 נקודות חיוניות ברכישת מגרסה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את הגודל שלה. אם יכולת התכולה של המגרסה תהיה גדולה, אזי שאנחנו נוכל לגרוס כמות גדולה של נייר מבלי שנצטרך לפנות את פח הפסולת, בשביל שנוכל להמשיך לגרוס. זה יחסוך לנו זמן וטרחה. כמובן שגודל המגרסה צריך להיות מותאם למבנה, גודל ואופי המשרד.

שנית, יש לבחון את עוצמת המנוע ואיכותו. ככל שהמנוע יהיה עוצמתי יותר, כך הוא יפעל חזק ומהר יותר. זה יאפשר לנו לגרוס במהירות רבה מבלי שנצטרך לבזבז זמן יקר. באופן טבעי, ככל שהמנוע חזק ועוצמתי יותר, כך סביר שהמכשיר יהיה יקר יותר. בדרך כלל זה מתאים למשרדים גדולים בעלי יכולות כלכליות מותאמות.

שלישית, יש לבחון את המשקל של המגרסה. זאת על מנת שנוכל להעביר אותה ממקום למקום אם יש צורך. בדומה לציוד אחר, גם מגרסות הפכו עם השנים לקומפקטיות ונוחות לשימוש, בפרט ניתן להעביר מחדר לחדר בהתאם לצורך.

ארבע, חשוב לבדוק איזו אחריות מקבלים על המוצר. מה היא כוללת, לכמה זמן היא תקפה ואיפה ניתן לבצע את התיקונים, במידה ונדרש. חשוב שהמקום ממנו אנחנו מתכוונים לקנות את המגרסה יספק לנו את כל המידע בטרם משלמים עליה.

חמש, יש לבחון מה נדרש בשביל לתחזק את המגרסה, על מנת שיהיה אפשר להשתמש בה למשך תקופה ארוכה, בלי בעיות ותקלות.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email