ניקוי ספות בתל אביב

תוכן עניינים

גרים באזור תל אביב וזקוקים לשירותי ניקוי ספות? הגעתם למקום הנכון. הספות נמצאות בדרך כלל בסלון, הנחשב למרכז הבית שלנו. אנו יושבים עליהן כל היום, הילדים שלנו משתמשים בספות וכמובן גם האורחים המגיעים אלינו יושבים על הספות. אלה צוברות לאורך הזמן לכלוך, מזהמים שונים, פירורי אוכל, חול, זיעה ועוד. אם הספה נרטבת או נשפך עליה משהו חשוב להתקשר בדחיפות לחברת ניקוי ספות מקצועית בעיר שתוכל להגיע אליכם במהירות לבצע את הניקיון על הצד הטוב ביותר שישכיח את הכתם מהספה בצורה הטובה ביותר. ניקיון לטפל בסיטואציה בעצמכם עם חומרי ניקוי ביתיים או אפילו מגבונים עשויה להוביל לידי נזק גדול יותר של הגדלת הכתם ופגיעה קשה יותר בספה שלא ניתן יהיה לנקות לאחר מכן.

כיצד מתבצע ניקוי ספות מקצועי בתל אביב?

ניקוי ספות מקצועי תלוי בסוג הספה ובריפוד העוטף אותה. כלומר יש שוני בין ספות מבד לספות מעור למשל באופן הניקיון ובמידת הזהירות שצריך לנקוט בניקיון שלהן.

בשלב 1 – לא משנה אם מדובר בספה מבד או בספה מעור מבצעים תחילה שאיבה כללית עם שואב אבק רגיל. השאיבה היא כדי להסיר לכלוך, חול ומזהמים נוספים על פני השטח של הספה.

בשלב 2 –

בספות בד: עושים שימוש במכונת קיטור מיוחד המזריקה מים מהולים בחומר ניקוי ייעודי (מעין שמפו מרכך) הסופח אליו את הלכלוך והחיידקים מתוך הבד והספוג שבספה והפעולה השנייה של המכשיר יונקת את המים המלוכלכים אל המיכל הצמוד לה. כך הספה יוצאת נקייה וגם יבשה.

בספות מעור מרטיבים מטלית במים חמימים ועוברים על הספה לרכך מעט את העור. לאחר מכן מורחים משחה ייעודית לניקוי הספה ומבריקים בעדינות ובצורה ידנית זהירה, חלק אחד של הספה ומנגבים. לאחר מכן עוברים לחלק השני כך לאט לאט עד השלמת הספה. המשחה לא רק תורמת לניקיון ולריח טוב של הספה אלא גם להתחדשות שלו, לגוון שלו ולהברקה שלו.

רוצים לנקות לבד? מה לא לעשות:

  • לא להרטיב את הספות יותר מדי. אלה עלולים לחדור פנימה ולייצר עובש ופטרת.
  • לא לשפוך מים על הכתם שנשפך על הספה זה רק ירחיב את הכתם.
  • לא להשתמש בחומרי ניקוי חזקים במיוחד כמו מסיר שומנים, אקונומיקה וכאלה. הנזק רק יהיה גדול יותר.

כל כמה זמן נרצה להזמין שירותי ניקוי ספות?

במידה ולא מדובר במקרה חירום שבו נשפך משהו על הספה וגרם לכתם שצריך לנקות בדחיפות עם מכונת קיטור, הרי שאת הניקוי היסודי מומלץ להזמין לפחות פעם בשנה. לא רק לצורך שמירה על הניקיון, האסתטיקה והבריאות של בני הבית הרי שהניקיון גם מחדש את הספות, מסייע להן להחזיק מעמד זמן רב יותר ומאפשר לכם לשבת על ספה נקייה ומבושמת כך שהשימוש בה הוא נעים ונוח יותר.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email