האם ניתן לקנות אופניים חשמליים יד 2 ללא חשש

תוכן עניינים

השוני הברור בין מוצר חדש למשומש

צרכנים רבים בעולם המודרני עומדים לא אחת בפני התלבטות כשהם רוצים לקנות מוצר מסוים. לרוב אנו מדברים על מוצרים גדולים, אם נקרא להם כך, שעלותם מסתכמת ביותר מכמה עשרות או מאות שקלים, כשהכוונה היא לעתים למוצרי חשמל או לרהיטים, ובזמן האחרון גם לאופניים ממונעים חשמלית. זאת מאחר והיום מוצעים למכירה לא רק אופניים חשמליים חדשים אלא גם כאלה שכבר היו בשימוש אצל רוכב אחר.

כך, מכירת אופניים חשמליים יד 2 מציגה לרוב אפשרות לקניית דגם מסוים במחיר זול יותר מאשר של אופניים חדשים. הדבר מובן וברור, מאחר וברוב המכריע של המקרים נתקשה לראות כיצד מישהו מסכים לקנות מוצר משומש מכל סוג שהוא במחיר גבוה יותר מזה של מוצר חדש. אך מעבר לעניין המחיר יש עוד אלמנטים שיכולים להראות עד כמה ההתלבטות יכולה לעתים להיות גדולה כשמבקשים לקנות אופניים עם מנוע חשמלי.

בין מחיר משתלם למצב האופניים

אחד הדברים הבולטים שיכולים להטריד את מי שחושב על רכישת דגם משומש, הוא זה שנוגע להיקף השימוש שמישהו עשה באופניים לפני שהחליט למכור אותם. אחרי הכול המושג אופניים חשמליים יד 2 מתייחס להיצע נרחב מאוד של אופניים שעל חלק מהם נסעו מספר חודשים ואילו על חלק אחר רכבו אפילו מספר שנים. זאת כשכל רוכב מציג צורת רכיבה אחרת בכל הקשור לשימוש באופניים בהתאם למטרות שונות.

בדיקה מעמיקה של אופניים משומשים למכירה תציג את מצבם בצורה די מדויקת. כך, אם הבודק לא ממש מכיר היטב את העולם של האופניים החשמליים, הוא עדיין יכול להבין שכשלא נסעו זמן רב על אופניים מסוימים, הרי שיש סיכוי גדול שהסוללה התרוקנה או התיישנה, כך שאין לה עוד הרבה זמן לשרת אותו היטב, אם בכלל. מצב כזה יביא לכך שלאחר רכישת האופניים בסכום מסוים, הוא ייאלץ להוסיף עוד כסף על רכישת סוללה.

חשוב לבדוק גם את סיבת המכירה

המחשבה על רכישת אופניים שמישהו כבר רכב עליהם מעלה תהיות רבות לגבי היכולת להצטייד בדגם שישרת את הקונה כמה שיותר זמן. אם מדובר במקרים חריגים של מישהו שרק מעוניין להיפטר מהאופנים הישנים שלו בכל מחיר, הרי שלעתים יהיה מדובר על הוצאה כספית זניחה, כך שהסיכון בקניית האופניים לא יהיה גדול, ואם הם ישרתו את הרוכש למשך כשנה או שנתיים, הרי שהוא עדיין ירגיש שעשה עסקה טובה.

אך הדבר מתקשר לעניין חשוב שנוגע לסיבת המכירה של אופניים חשמליים יד 2. כלומר, על המתעניין ברכישה לעשות הכול על מנת להבין מדוע האופניים נמכרים. כך הוא יקבל את הרושם הנכון כשיבין אם מדובר באופניים שנסעו עליהם בדרכים משובשות זמן רב וכעת פשוט רוצים להיפטר מהם, אם הם טופלו כראוי במהלך תקופת השימוש, אם יש עליהם עדיין אחריות, ואם יש למוכר קבלה הכוללת את המספר הסידורי שעל השלדה, כדי להעיד שהם אינם גנובים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email