4 טרנדים ומעילים לחורף חם, שיקי ונעים

תוכן עניינים

כמות הימים החורפיים הגשומים עולה לאחרונה בהדרגה, הטמפרטורות צונחות והופכות לקרות במיוחד לא רק בשעות הבוקר המוקדמות ובלילות, אלא כמעט לאורך היום כולו, ומרביתנו מחפשים בכל יציאה מהבית אחר מעיל מפנק ומחמם שיעשה לנו טוב על הלב והגוף.

מעילים מאז ומתמיד היו מין סוג של "עקב אכילס" בכל הנוגע לאופנה וסטייל (נחשבים לפריט לבוש גדול ופחות קליל לשימוש ואפשרויות התאמה לכל לוק) ובמקביל לצורך לעטוף היטב את הגוף ולחמם אותו בחורף, נולד הקושי שבשמירה על מראה אופנתי, התמקדות בתווי הגוף וביתרונותיו לעומת התחושה "הדובית" ולעתים גם למראה הלא מחמיא שמעניקים דגמי מעילים מסוימים.

כך לצורך העניין נפגוש לא פעם חובבות סטייל ואופנה למיניהן אשר נוקשות שיניים וממלמלות את המילים: "לא קר לי", בתמורה לשימור המראה האלגנטי, הנקי והסגנון העיצובי האישי. אלא שבשנים האחרונות מעצבי האופנה ואנשי סטייל רבים, בארץ ובעולם, לא שקטו על השמרים ופעלו רבות כדי לפתח וליצור מה שיותר דגמי מעילי מעצבים מיוחדים בעלי סטייל ייחודי שנותנים מענה הן לצורך הפונקציונלי לשמור על חום הגוף והן כמובן לטובת מראה אופנתי מרשים, בין אם אלגנטי / ספורטיבי / מרושל ושאר סגנונות עיצוב נוספים. בין דגמי המעילים המעוצבים שתפסו את ענינו במיוחד בשיטוט באתר המעצבים MARQE.COM אנחנו ממליצים לשים לב בעיקר לבאים:

  1. מעילי ענן – מעילי הענן מחליפים את מעילי הפוך הכבדים והמסורבלים שכולנו מכירים. מדובר במעילים דקים יותר וארוכים, נוחים במיוחד אשר מעניקים חמימות מלטפת לגוף. מעילי הענן הם למעשה מעילי ניילון בהם כלוא חומר מילוי רך ומחמם, בין תפרים עדינים היוצרים מראה וטקסטורה של עננים. דגמים אלו מגיעים לרוב במגוון של צבעים, אולם תפסו את העין במיוחד המעילים הלבנים והבהירים וכן מעיל ירוק זית עמוק שמשתלב מצוין עם המראה החורפי.

 

  1. מעילים עם שרוול קצר – נראה כי מעיל עם שרוול קצר אינו נועד בהכרח לספק מענה לצורך לשמו נתפר, אלא שרבות הנשים שמצאו בו פתרון אלגנטי ומעוצב. מדובר בדגם מעיל ארוך המגיע עד לברכיים, תפור מבדים חמים במיוחד בניהם צמר טבעי ורך ופליז, בגזרה צמודה לגוף כשמלה ותוך הותרת הידיים משוחררות. מעיל שכזה משתלב מצוין בעבור נשים שמתקשות עם המראה המסורבל ולמעשה מקבלות מעטפת חמימה למרבית חלקי הגוף, ומותירות את הידיים חופשיות לתנועה.

 

  1. מעילי כיסים – מעילי הכיסים הם לרוב גם כן מעילים קצרים יותר אשר עשויים מצמר או משילוב עם חומרים סינטטיים, עמידים במיוחד ומספקים מראה חורפי ונוחות מרבית, בזכות כיסים נוחים ורחבים לחימום הידיים בקור החורפי. ניתן למצוא מעילים עם כיסים פתוחים וסגורים, עם או ללא כובע קפוצ'ון. מעילים אלה נחשבים למעילים צעירים ומגיעים בצבעים דומיננטיים לעין בניהם צהוב, אדום, כתום, וזאת לצד צבעי החורף המסורתיים, האפור, הסגול, גווני החום לסוגיו וכמובן השחור.

 

  1. וכן, גם המעיל הקלאסי – מעיל קלאסי מצמר חם, בגווני אפור בהיר ואפור כהה, באורך מקסי ובשילוב חגורת מותן רחבה, וגזרה פתוחה בסגנון וי עמוק באזור הצוואר. מעיל נשי מרשים אשר משתלב כמעט עם כל סגנון עיצובי ומעניק חמימות ומעטפת איכותית לגוף, מלמעלה ועד לברכיים. מעיל זה מתאים במיוחד לנשים גבוהות ומעניק מראה ארוך ומסוגנן. ניתן להשיג אותו גם בצבעים שחור וחום, אולם עיקר החותמת העיצובית שלו מצויה בגווני האפור המומלצים.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email