מערכת ניהול לקוחות מומלצת (CMS)

תוכן עניינים

היא מערכת תוכנה המשמשת חברות לניהול מידע לקוחות. הוא משמש בדרך כלל לאוטומציה ולייעל את תהליך האיסוף, האחסון והגישה לנתוני לקוחות, כמו גם ניהול קשרים עם לקוחות.

מערכת ה-CRM המומלצת לחברה זו היא Salesforce. Salesforce פועלת כבר למעלה מ-25 שנה ויש לה מגוון רחב של מודולים שניתן להתאים אישית לצרכים של כל חברה. יש להם שירות לקוחות מעולה ומציעים תקופת ניסיון בחינם כדי שתוכל לראות אם הוא מתאים לצרכים שלך לפני רכישתו.

מערכת CRM היא פתרון תוכנה משולב לניהול קשרי לקוחות. היא מנהלת את כל הנתונים של הלקוח ועוזרת להשיג מעורבות, שימור ורווחיות טובים יותר של לקוחות.

מערכת ה-CRM היא חלק חשוב בכל עסק שכן היא יכולה לעזור ב:

הבנת הלקוחות שלך: מערכת ה-CRM יכולה לעזור לך להבין את הלקוחות שלך ואת הצרכים שלהם על ידי כך שתספק לך את כל המידע עליהם.

שפר את היעילות: מערכת ה-CRM תעזור לך לשפר את היעילות על ידי שמירת כל המידע במקום אחד והקלה על העובדים לגשת למידע זה.

הגדלת הכנסות: מערכת ה-CRM גם תקל על העובדים להגדיל את ההכנסות שכן הם יוכלו להציע מוצרים או שירותים יעילים יותר על סמך מה שהלקוחות שלהם צריכים.

חיזוי מכירות

CRMהיא מערכת לניהול לקוחות. זהו כלי עסקי שעוזר לחברות לנהל את הלקוחות שלהן, לבנות איתם קשרים וליצור הזדמנויות מכירה נוספות. ניתן להשתמש במערכת CRM בדרכים שונות – ניתן לשלב אותה עם כלים אחרים כמו תוכנת אוטומציה שיווקית או תוכנת עזרה.

הדבר החשוב ביותר במערכות CRM הוא שהן אינן מיועדות רק למחלקה אחת בחברה. הם משמשים את כל מחלקות מכיוון שכולם צריכים לעבוד יחד כדי ליצור שביעות רצון ושימור לקוחות. צוותי מכירות זקוקים למידע על לקוחות פוטנציאליים שיהפוך ללידים, בעוד שצוות שירות הלקוחות זקוק למידע על לקוחות נוכחיים שיהפוך למשוב על החוויה שלהם עם המוצר או השירות.

מערכות CRM מועילות גם כשמדובר בהבנת פלחי לקוחות היעד שלך וממה הם רוצים.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email