בדיקת אבהות לזוגות חד מיניים

תוכן עניינים

זוגות חד מיניים מורשים כעת להינשא בכל 50 המדינות. אבל זוגות רבים עדיין מוצאים את עצמם במצוקה של מי האב כשיש להם ילד. אין דרך קלה להורים חד מיניים לבדוק את אבהות ילדם מבלי לעבור הליכים מסובכים ויקרים.

באתר http://isgt.org.il תוכלו למצוא את הפתרון לבעיה זו.

 

ניתן להשתמש בבדיקות אבהות אלו במגוון דרכים. הם מצוינים עבור זוגות חד מיניים שרוצים להכיר את האב הביולוגי של ילדם.

בדיקות אלו יכולות לעזור גם לאנשים שאינם בטוחים אם הם נמצאים בקשר עם האב הביולוגי של בן זוגם.

הדרך המדויקת ביותר לקבוע אבהות היא באמצעות בדיקת DNA. עם זאת, בדיקות אלו עשויות להיות יקרות ודורשות זמן וסבלנות לביצוע. בעזרת בדיקות אבהות אלו, תוכלו לגלות בקלות את האב הביולוגי של ילדכם ללא הטרחה או העלות הכרוכה בבדיקת DNA.

 

למה צריך לעשות בדיקת אבהות?

בעבר, זוגות חד מיניים רבים נמנעה האפשרות להביא ילד לעולם בגלל נטייתם המינית. עם התקדמות הטכנולוגיה, זוגות חד מיניים יכולים כעת להביא ילדים לעולם באמצעות בדיקת אבהות חדשה המסוגלת לזהות חומר גנטי של שני בני הזוג.

בדיקות אבהות משמשות בדרך כלל כדי לקבוע אם מישהו הוא אב ביולוגי של ילד או לא. ניתן להשתמש בבדיקת אבהות זו על גברים ונשים כאחד, אך היא משמשת בעיקר על נשים מכיוון שהן נוטות יותר להיכנס להריון עם ילד של אישה אחרת מאשר גברים עם ילד של גבר אחר.

בעתיד, צפוי כי זוגות חד מיניים יצטרכו לעבור תהליך של בדיקת אבהות. זאת בשל העובדה שאין אמצעים חוקיים לזוגות חד מיניים להביא ילדים לעולם.

כידוע, דיני המשפחה משתנה ממדינה למדינה. חלק מהמדינות מתירות נישואים חד מיניים וחלק לא. אז מה קורה כשזוג מתחתן במדינה אחת ואז עובר למדינה אחרת? האם הם צריכים גירושים חדשים או שהם פשוט מקבלים רישיון נישואין חדש?

כאן נכנסת לתמונה בדיקת אבהות. היא יכולה לשמש כאופציה עבור זוגות חד מיניים על מנת לקבוע מיהו אביהם החוקי.

 

האם זה נפוץ?

בדיקת אבהות היא תהליך נפוץ בדיני המשפחה. עבור זוגות חד מיניים, התהליך יכול להיות מסובך יותר מכיוון שהם אולי לא יוכלו להסתמך על בדיקות DNA.

השימוש בבינה מלאכותית בבדיקות אבהות הולך וגדל מאז 2009, כאשר הוצגה בדיקת אבהות מסחרית של AI.

בעוד שמבחני אבהות בינה מלאכותית משמשות באופן מסורתי למטרות לא מסחריות, הן נמצאות יותר ויותר בשימוש על ידי בתי המשפט לענייני משפחה וסוכנויות אימוץ למטרות משפטיות.

בעתיד, זוגות חד מיניים יוכלו להשתמש בבדיקת אבהות כדי לקבוע אם הם באמת קשורים ביולוגית.

הבדיקה נועדה לזהות DNA של שני בני הזוג. זה יכול גם לזהות אם אחד מבני הזוג קשור גנטית לילד מאומץ.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email