פתגמים, ציטוטים, ברכות ואיחולים

תוכן עניינים

כולנו אוהבים להרגיש נאהבים. להרגיש שמכבדים אותנו ומוקירים את פועלינו זו כמיהה טבעית בסך הכל. בזמנים מיוחדים אנחנו אפילו מצפים לקבל כמה מילים חמות ומשפטי עידוד, כמו למשל בימי הולדת או לאחר החלמה ממחלה קשה, לא עלינו. לכתוב ולמסור ברכה מאדם לאדם זוהי פעולה שמחברת ומקרבת בין אנשים, ובמיוחד קרובי משפחה, חברים, מכרים ואהובים.

באתר עדן ברכות ניתן למצוא המון ברכות מיוחדות שאפשר לצרף לכל מתנה או אפילו סתם כך לשלוח כהודעת טקסט לטלפון – ברכה ליום הולדת לגבר, ברכה ליום השנה לנישואין לאישה, ברכות ליום האם ועוד המון משפטים מחזקים אחרים. הכנסו לאתר וגם אתם תקבלו שפע של ברכות!

 

אילו ברכות לגבר מחכות לכם באתר?

אתם בהחלט יכולים לכתוב את הברכה בעצמכם, או לשאוב השראה ממקור חיצוני אחר שיעורר בכם רעיון לכתוב ברכה שלא חשבתם עליה קודם לכן. לבחור מילים של ברכה זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע, במיוחד כאשר כותבים לאדם קרוב ואהוב במיוחד. הכלל הוא שככל שהאדם אליו אנו כותבים את הברכה קרוב אלינו וחשוב לנו ביותר, או גם כזה שמקפיד על הסגנון, הנוסח והדקדוק, כך בחירת המילים צריכה להיות מסוננת יותר ואיכותית יותר.

לפעמים פשוט לא יוצאות לנו המילים מהפה, או שאין לנו רעיון למילים מתוחכמות שבאמת ישפיעו על האדם אליו אנו כותבים. אם זה ברכה ליום הולדת לגבר או איחולים וברכות לרגל הולדת ילד ליולדת, צריך לשקול היטב אילו מילים צריכות להיאמר ואילו לא. לכן, האתר עדן ברכות בא לעזרתכם בנושא זה. כאן תוכלו למצוא שפע של רעיונות ומילים חמות ומלבבות לאנשים שאתם באמת אוהבים, והכל ללא תשלום נוסף!

 

דברים מופלאים נוספים שתמצאו באתר

באתר עדן ברכות, מלבד הברכות המופלאות המוקדשות לכל אדם, בכל גיל ובכל סיטואציה, תוכלו למצוא גם שפע של משפטים, ניבים וציטוטים מן המקורות היהודיים ומן עולם התרבות. יש לכם ערב גיבוש ואתם רוצים לקבל רעיון למשפט שיודפס על החולצה? רוצים להשתמש בציטוטים לצורך משחק חברה כלשהו? הכנסו אל האתר עדן ברכות ותמצאו את המשפטים שאתם מחפשים בקלות על פי קטגוריות!

 

מציאת חרוזים למילים

ישנו שירות מעולה וייחודי באתר, והוא מציאת חרוזים למילים. כן! כבר לא צריך לשבור את הראש בכתיבה של ברכה, שיר או כל דבר אחר במידה ואתם מקפידים על השחלה של חרוזים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להקליד מילה לה אתם רוצים למצוא חרוז, ותוך רגעים אחדים תופיע מולכם רשימה ארוכה של מילות המתחרזות לה! זה יכול להיות מעולה כאשר אתם למשל רושמים ברכה ליום הולדת לגבר או לאישה, יום הולדת לאימא או כל סיבה אחרת.

מילים הם המפתח לחיבור אנושי בסיסי וטוב. עשו בהם שימוש מושכל!

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email