האם קידום אורגני יכול להיפגע בגלל שהאתר עולה לאט?

תוכן עניינים

איך תוכלו להגדיל את כמות הכניסות לאתר שלכם? על ידי קידום האתר באופן אורגני במנועי החיפוש. זוהי הדרך הבטוחה שתאפשר לכם להביא את האתר למקום שבו חלמתם שהוא יהיה. ללא קידום אורגני יהיה לכם מאוד קשה להביא באופן קבוע גולשים חדשים לאתר. עם זאת ישנם לא מעט פרמטרים שונים שמשפיעים על הקידום האורגני של אתרכם. האם בגלל שהאתר עולה לאט, הקידום האורגני עלול להיפגע? התשובה היא כמובן חיובית. מהירות האתר זה אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לקידום אורגני במנועי החיפוש. אחסון אתרים איזיקלאוד הוא הכתובת לכל מי שמחפש אחסון אתרים יציב ומהיר.

 

אתר איטי פוגע בחוויית המשתמש

כאשר אנו מדברים על קידום האתר במנועי החיפוש יהיה עליכם לבחון את חווית המשתמש כולה. הרי השאיפה של גוגל כמו כל מנוע חיפוש אחר זה לספק לגולשים את חווית הגלישה האולטימטיבית. אם אתר מסוים לא מסוגל לתת לגולשים חווית גלישה טובה, הוא לא יהיה מדורג בתוצאות החיפוש הראשונות. מהירות הגלישה באתר היא אחד מהנדבכים הבולטים ביותר בהקשר הספציפי הזה. לכן שימו לב היטב תוך כמה זמן האתר שלכם עולה, וכמה זמן לוקח לעבור מעמוד לעמוד. בסוף הדברים הקטנים האלה הם הדברים שיעשו את כל ההבדל.

 

כמות נטישות גבוהה של משתמשים מאוכזבים

אם האתר שלכם עולה באיטית זה עשוי להוביל בשלב כזה או אחר לכמות נטישות גבוהה. גולשים שירצו לגלוש באתר שלכם ימצאו את עצמם ממתינים זמן רב למעבר בין עמוד לעמוד. בשלב מסוים כאשר הגולשים יראו כי מדובר על דבר שהוא קבוע הם יעזבו את האתר, וגם לא יחזרו אליו בעתיד. כתוצאה מכך הדירוג של האתר במנועי החיפוש ירד, בעקבות קצת הנטישות הגבוהה. אתם מהצד שלכם תמצאו את עצמכם חסרי אונים. גם אם השירות שלכם יהיה מעולה, וגם אם המוצרים יהיו איכותיים זה לא משנה. כל סוכנות דיגיטל תסביר לכם עד כמה המהירות של האתר חשובה לשמור על הגולשים ולא לאבד אותם.

 

האתר עולה באיטיות? יש מה לעשות בנידון

זה נכון שאתם יכולים להרגיש חסרי אונים כאשר הגולשים עוזבים את אתרכם. עם זאת עליכם לקחת בחשבון כי יש לכם מה לעשות כדי להחזיר את המצב לקדמותו. זה שהאתר עולה באיטיות זה לא אומר כי מדובר על גזרת גורל שאינכם יכולים להתמודד איתה בצורה אפקטיבית. ניתן לבצע כל מיני פעולות שונות שאמורות לשפר את המהירות של האתר באופן משמעותי. החל משיפור אחסון האתר ועד להקטנת התמונות והסרטונים שנמצאים באתר עצמו. כל פעולה שכזאת עשויה לגרום לכך שהאתר יעלה במהירות ויספק את הסחורה. בשלב כזה כבר יהיה לכם הרבה יותר פשוט לקדם אותו במנועי החיפוש של גוגל.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email