חותמות וציוד נוסף למשרד

תוכן עניינים

מחזיקים משרד? בוודאי אתם יודעים טוב מאוד עד כמה זה לא פשוט לנהל את הכל. העבודה אינטנסיבית ומחייבת, הזמנת ציוד מתכלה נמצאת כל הזמן בראש שלכם ואתם חייבים לעמוד בהספק. אל דאגה! באתר החנות של עדן חותמות תוכלו לחדש מלאי ולהזמין ציוד לבית ולמשרד במחירים מפתיעים!

צריכים חותמות לעסקים? עטים מיוחדים עם חריטה כאות הוקרה לעמית לעבודה? אולי שלטים לשילוט הבניין? כאן באתר עדן חותמות תמצאו את כל מה שתצטרכו בהזמנה עד בית הלקוח.

למה צריך חותמות מותאמות אישית?

כל מי שנמצא בתפקיד מפתח ובעל סמכות מסוימת מבין עד כמה גודל האחריות נופל על הכתפיים. אנשים צריכים לבוא אליו ולחתום על חוזים, טפסים ומסמכים שונים שלאחר מכן תהיה להם ההוכחה המשפטית שהם אכן תקפים. אתם חייבים להחזיק בחותמת אישית שתשמש אתכם במסגרת עבודתכם כבעלי תפקיד סמכותיים.

חותמת הינה למעשה החתימה שלכם לאישור על מסמכים וטפסים. חשוב להזמין חותמת מותאמת אישית שתשמש אתכם ביום יום בצורה הכי נוחה ומבטיחה שיש. לחותמת תטביעו את השם שלכם, התפקיד ותואר, כמו ד"ר, עו"ד, עו"ס וכדומה.

איך להתאים את החותמת האישית לצרכים שלכם?

יש באתר עדן חותמות כל מני סגנונות של חותמות לעסקים שיכולות להתאים לצרכים משרדיים וביתיים. חשוב מאוד לבחור בחותמת שתתאים לאופי ולסגנון המועדף עליכם. יש חותמות עגולות ויש חותמות מרובעות. יש מעץ קלאסי ויש פלסטיק מודרני. יש כאלו המתאימות להנחה על השולחן ושימוש בעת הצורך ויש כאלה שמתאימות לנשיאה בכיס המכנסיים, כאלו המתאימות לשליפה מהירה מהמכנסיים ושימוש כאשר לא נמצאים במשרד. על פי העדפה האישית שלכם תוכלו לבחור מבין מגוון גדול של פריטי חותמות השונות אחת מהשנייה בהיבטים שונים.

יש לציין שבאתר החנות אפשר למצוא גם חותמות מיוחדות לילדים. לפעמים גם ילדים רוצים להרגיש כמו גדולים ולפתוח "משרד" משלהם בבית. תוכלו לתת להם את המתנה הנפלאה של להרגיש כמו גדולים עם הזמנה של חותמת עם תבנית דיו בהעדפה אישית – זה יכול להיות השם שלהם, כתובת חמודה, סמיילי, לייק או כל צורה אחרת שהם יבחרו. אין ספק שגם לקטנטנים אנחנו נותנים את הכבוד הראוי!

עטים וציוד משרדי נהדר אחר

אפשר להזמין כאן גם מגוון של עטים מעוטרים ומעוצבים להפליא. אם יש לכם עמית לעבודה שעוזב את המשרה ומחפש את האתגר הבא, תוכלו להעניק לו שי צנוע של עט יוקרתי עם חריטה בשם שלו עליו, בתוספת של הוקרה מיוחדת. העטים מגיעים בכל מני סוגים וסגנונות, ותוכלו לבחור מבין כמה סוגים שישקפו את טיב המשרה שלכם והמקום.

יש כאן עטים נובעים, עטים עם חריטה, עטים יוקרתיים, עטים זוהרים, עטי פרקר ועוד. הכנסו לאתר עדן חותמות ותבחרו מבין מגוון רחב של פריטים יקרי ערך ומוצרי משרד איכותיים במיוחד!

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email