מנשא אופניים לוו גרירה – איך רוכשים מנשא בצורה נכונה?

תוכן עניינים

לא מעט ישראלים, נשים וגברים, צעירים ומבוגרים, נוהגים בסופי שבוע ולעיתים גם במהלך השבוע, לרכיבות שטח עם אופניים. מדובר הן בכאלה שנוהגים לעשות זאת לבד והן בכאלה שנוהגים לעשות זאת בזוגות או בקבוצות.

כשיוצאים לרכיבת שטח הרחק מהבית, עולה שאלה כיצד ניתן להגיע אל האזור בו רוצים לרכב. אופציה אחת היא לרכב על אופניים עד לאותה נקודה, אך לא תמיד זה אפשרי בגלל המרחק או בגלל תנאי הרכיבה. לכן רבים בוחרים באופציה השנייה, נסיעה ברכב כשהאופניים מותקנים עליו לנקודה מסוימת, שם הם מחנים אותו, מורידים את האופניים ומתחילים לרכב.

לצורך כך, עליהם לרכוש מנשא אופניים לוו גרירה. מדובר במנשא אשר יכולה להתאים הן לזוג אחד והן למספר זוגות, תלוי כמה אופניים רוצים להרכיב על המנשא עצמו. אם מדובר בזוג או קבוצה של רוכבים, אזי אפשר להשתמש באותו מנשא למספר זוגות, כך חוסכים את הצורך להשתמש במספר כלי רכב או בחיפוש פתרונות אחרים על מנת לשאת את האופניים.

 

מה זה מנשא אופניים לוו גרירה?

עם השנים, ככל שעולם הרכיבה התפתח, יותר ויותר אנשים החלו לרכב על אופניים בתור תחביב ולא רק לצרכים מקצועיים, באופן טבעי גם הציוד השתכלל. דוגמא לכך זה כל הנושא של מנשאי אופניים אשר ניתן להתקין על כלי רכב. המטרה של מנשאים אלו היא לאפשר לרוכבים לנסוע אל יעדים שונים עם רכב, כשעליו מותקנים האופניים בצורה נוחה ובטוחה, ולרכב במקום.

המנשא מאפשר להחזיק את האופניים בצורה נוחה, פשוטה ובטוחה, מבלי לגרום נזק לרכב ומבלי לגרום נזק לאופניים עצמם. צריך לזכור, לעיתים מדובר על נסיעות מאוד ארוכות, ואם לא היה מנשא כזה, אז מעבר לכך שייתכן ולא היה ניתן לבצע את הנסיעה ולרכב במקום, אזי שגם אם כן, יכול להיות שזה היה מאוד לא נוח לנוסעים ברכב, מה שהיה גם מקשה עליהם לרכב בצורה נוחה לאחר מכן.

 

איך רוכשים מנשא בצורה נכונה?

בשביל לרכוש מנשא אופניים לוו גרירה, צריך תחילה לאפיין את הצרכים בשביל לדעת איזה מנשא לחפש. זה נכון לגבי כמות האופניים שהמנשא יכול להחזיק, סוג האופניים, איפה וכיצד ניתן להתקין את המנשא, מה המשקל שהוא יכול לשאת ואיך אפשר לחבר את האופניים בצורה בטוחה ונוחה.

חשוב להקפיד ולשים לב לכך, שניתן להרכיב את האופניים על המנשא ולפרק אותם, בצורה נוחה, מבלי שצריך להשקיע הרבה מאמץ וכוח. כמו כן, צריך לוודא שניתן לנהוג ברכב, בצורה נוחה ובטוחה בזמן שישנם אופניים שונים על המנשא. בין היתר, חשוב לשים לב, שאפשר להתקין פנסים על המנשא (או שהוא מגיע עם המנשא) וכן שאפשר לחבר עליו לוחית רישוי, במידה והמנשא מסתיר את הלוחית המקורית.

 

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email