הגדלה ועיבוי שפתיים

תוכן עניינים

הגדלת שפתיים היא אחת ההליכים הפופולריים ביותר בתעשיית הניתוחים הקוסמטיים.

זה קיים כבר הרבה זמן וזה ממשיך להיות פופולרי. הגדלת שפתיים יכולה להתבצע באמצעות חומרי מילוי, השתלות שומן או שתלים.

השפתיים מורכבות מרקמת שומן ושריר שניתן להגדיל באמצעות הזרקות של חומרי מילוי כמו רסטילן, ג'ובדרם או בלוטרו. שתלים משמשים גם להגדלת שפתיים על ידי הנחת שתלי סיליקון או מלוחים מתחת לעור על גבי רקמות השריר והשומן.

ישנן סיבות רבות לכך שמישהו ירצה להגדיל את השפתיים שלו.

יש אנשים שרוצים לגרום לשפתיים להיראות מלאות יותר מסיבות אסתטיות, בעוד שאחרים עשויים לרצות להגדיל את גודל השפתיים כדי לשפר את מראה החיוך.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל להגדיל את השפתיים שלך ולגרום להן להיראות מלאות יותר. אפשרות אחת היא באמצעות תוחם שפתיים או שפתון. תוחם שפתיים הינו מוצר קוסמטי אשר נעשה בו שימוש סביב היקף השפה, כאשר על גבי קו זה ניתן למרוח שפתון על מנת ליצור צורת שפתיים עבה ומוגדרת יותר. הדרך השנייה שבה אתה יכול להשתמש במוצרי איפור כדי להגדיל את גודל השפתיים שלך היא על ידי מריחתם ממש בתוך קו השפתיים הטבעי שלך. זה ייצור אשליה של מלאות מכיוון שזה ידגיש את הצורה הטבעית ואת הקימורים של הפה שלך.

הגדלה ועיבוי שפתיים היא הליך קוסמטי המבוצע על מנת להגדיל את גודל השפתיים.

ההליך יכול להיעשות באמצעות חומרי מילוי, הזרקות שומן או ניתוח. חומרי מילוי מוזרקים לשפתיים כדי להגדיל את גודלן. הזרקת שומן משמשת להפיכת השפתיים למלאות יותר על ידי הזרקת שומן או תאי גזע שמקורם בשומן לתוכם. שתלי שפתיים מוחדרים לשפתיים על מנת להגדיל את גודלן.

ישנן שיטות שונות שניתן להשתמש בהן להגדלת השפתיים.

הפופולרי ביותר הוא הזרקת חומרי מילוי, שיכולים להיות זמניים או קבועים.

חומר המילוי הפופולרי ביותר להגדלת שפתיים הוא חומצה היאלורונית. זהו חומר טבעי המצוי בגוף והוא נמצא בשימוש ברפואה כבר שנים רבות. הוא מוזרק לשפתיים והוא מגדיל את גודלן על ידי מילוי הרקמות מתחת לפני העור.

שיטה נוספת להגדלה ועיבוי שפתיים היא שימוש ב- Radiesse, שהוא חומר מילוי סינתטי העשוי מסידן הידרוקסילאפטיט. יש לה השפעה גדולה יותר מחומצה היאלורונית והיא גם מחזיקה מעמד זמן רב יותר, כך שאם אתה רוצה לשמור על התוצאות שלך אתה צריך לעשות מגע מדי פעם. כמו באתר של המרכז להגדלה ועיבוי שפתיים

הוא האמין כי השימוש בשפתון לשפתיים התחיל עם המצרים הקדמונים.

המצרים השתמשו בצבע אדום כהה משורש צמח הנקרא חינה כדי לצבוע את שפתיהם.

השימוש בשפתונים גדל עם השנים. בשנות ה-20, השפתון היה זמין בשישה צבעים בלבד והם לא היו פופולריים במיוחד בקרב נשים. כעת, ישנם למעלה מ-5000 גוונים שונים של שפתון זמינים לבחירה בחנויות.

בשנים האחרונות אנשים תוהים האם ניתן או לא ניתן להגדיל ולעבות את השפתיים מבלי לעבור ניתוח או זריקות. ישנן דרכים רבות שבהן אנשים יכולים לעשות זאת בבית, אך הם צריכים להיות מודעים לכך ששיטות אלה עשויות שלא להניב תוצאות קבועות ועשויות לקחת זמן עד שיראו השפעות כלשהן.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email