עובש וטחב

תוכן עניינים

עובש וטחב הם פטריות שגדלות על משטחים לחים.

הם לא רק מטרד, אלא גם סכנה בריאותית שעלולה לגרום לבעיות נשימה, אלרגיות ובעיות בריאותיות אחרות.

טחב הוא סוג של פטרייה שיכולה לשגשג בסביבה לחה, חשוכה וחמימה.

זה יכול לצמוח על כל משטח כולל עץ, מתכת, טפטים, בגדים ובדים. כמו באתר של המרכז לטיפול בטחב

עובש הוא גם סוג של פטרייה אבל הוא משגשג על משטחים לחים או רטובים כמו פנים הבית שלך. עובש גדל בסביבות חמות ולחות כמו חדרי אמבטיה או מטבחים.

עובש וטחב הם לא אותו דבר, אך לרוב הם גדלים יחד כי יש להם צרכים דומים לצמיחה. שניהם זקוקים למים כדי לשרוד ולשגשג על משטחים לחים או רטובים.

עובש וטחב הם שני סוגים נפוצים של פטריות הגדלות על משטחים לחים.

זה גם תופעה שכיחה באזורים לחים, כמו חדרי אמבטיה ומטבחים.

עובש וטחב עלולים לגרום הן לבעיות בריאותיות עבור בני אדם והן לנזק לרכוש. הם יכולים גם לגרום לתגובות אלרגיות אצל אנשים מסוימים.

עובש וטחב הם לא רק מטרד לבית או למקום העבודה, אלא הם יכולים להיות מסוכנים גם בכל הנוגע לבריאותם של מי שגרים או עובדים שם.

עובש וטחב הן בעיות נפוצות שעלולות לגרום נזק רב לביתכם.

חשוב לדעת איך למנוע בעיות אלו לצאת משליטה.

עובש וטחב הם שני סוגים של פטריות הגדלות על חומרים אורגניים כמו מזון, עץ, נייר, בד וכו'. הן משגשגות בסביבות לחות ומייצרות נבגים המפיצים את הנבגים באוויר.

עובש גדל על משטחים לחים שבהם מחלחלים מים דרך פני השטח או על אדמה המכילה חומר אורגני כמו קומפוסט. הוא יוצר סרט ירקרק-שחור המכונה תפטיר אשר מתפשט במהירות כאשר הוא בא במגע עם לחות אחרת או חומר אורגני.

טחב הוא סוג של פטרייה הגדלה על עלי וגבעולים של צמחים שבהם יש לחות גבוהה וטמפרטורות חמות. הוא מייצר נבגים אבקתיים לבנים

עובש וטחב הם שני סוגים של פטריות הגורמים נזק רב למבנים, צמחים וחומרים.

הם ידועים גם כפטריות הנישאות במים מכיוון שהן גדלות במקומות לחים כמו מרתפים, חדרי אמבטיה ומטבחים.

עובש הוא סוג של פטרייה שגדלה במקומות לחים כמו מרתפים, חדרי אמבטיה ומטבחים. הוא בדרך כלל לבן או אפרפר-לבן, מטושטש או אבקתי במרקם. טחב לעומת זאת הוא סוג של פטרייה שיכולה לצמוח על משטחים רבים כולל צמחים, קירות ובדים. צבעו בדרך כלל ירקרק-אפור או שחור עם תחושה של ריר.

עובש גורם נזק על ידי ייצור נבגים שעלולים לגרום לבעיות נשימה כגון תגובות אלרגיות או התקפי אסטמה בשאיפה לריאות (1). טחב גורם נזק על ידי ייצור

עובש וטחב הם פטריות שגדלות על חומר צמחי או בעלי חיים מתים.

הם נמצאים במקומות לחים ולחים כמו חדרי אמבטיה, מרתפים, מטבחים וחללי זחילה.

עובש הוא סוג של פטרייה שגדלה על חומר צמחי או בעלי חיים מתים. ניתן למצוא אותו במקומות לחים ולחים כמו חדרי אמבטיה, מרתפים, מטבחים וחללי זחילה. טחב הוא סוג של פטרייה הגדלה על פני השטח של צמחים או בעלי חיים.

נבגי עובש יכולים לגרום לתגובות אלרגיות לאנשים מסוימים או לגרום להם לחלות כשהם שואפים אותם. צמיחת עובש עלולה להוביל גם לבעיות בריאות אחרות כמו התקפי אסטמה. טחב אינו מסוכן אך הוא עלול לגרום למשטחים להיראות מכוערים ולהרוס את המראה של בגדים ורהיטים על ידי הפקת ריח מעופש

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email