עבודות אלומיניום בדיקה חדשה

תוכן עניינים

מבחן חדש של אלומיניום עובד הוא חידוש חדש בתעשיית האלומיניום.

בדיקה זו פותחה על ידי החברה כדי לעזור להם לגלות כמה אלומיניום קיים במוצר נתון. קראו מה קבוצת עידן כתבה על המרכז לעבודות אלומיניום

בדיקה זו יכולה לשמש עבור מוצרים שונים כמו פחיות, צינורות וחומרים אחרים העשויים מאלומיניום. זה יכול לשמש גם עבור אריזות מזון, נייר כסף ופריטים אחרים העשויים בדרך כלל מאלומיניום.

המבחן פשוט לשימוש ולוקח פחות מ-30 שניות להשלמתו. הוא משתמש בספקטרוסקופיה של אור כחול שהיא שיטה למדידת כמות האור הנספגת על ידי עצם בזמן שהוא עובר דרכו.

בדיקה חדשה של אלומיניום עובדת היא תהליך לקביעת החוזק של מוצר אלומיניום.

התהליך כולל נטילת דגימה של המוצר ובדיקת חוזקה. זוהי דרך מהירה וקלה לבדוק אם מוצר אלומיניום עומד בתקן.

בדיקה חדשה של עבודות אלומיניום תעזור לחברות לקבוע אם המוצרים שלהן בטוחים לשימוש, מה שחשוב במיוחד בתעשיות כמו תעופה וחלל ורכב.

עבודות אלומיניום פרסמו לאחרונה בדיקה חדשה שניתן להשתמש בה לאיתור פגמים במוצרים יומיומיים.

הבדיקה נועדה לזהות פגמים כמו כתמים דקים, שקעים וסדקים במוצר. זה לא דורש שום ציוד או מומחיות מיוחדים והוא יכול לשמש כל אחד. הבדיקה משתמשת בתמונה של המוצר שצולמה במצלמת סמארטפון ובאפליקציה שמנתחת אותו לאיתור פגמים.

בדיקה זו היא דרך מצוינת עבור חברות לחסוך כסף על בדיקת המוצרים שלהן שכן ניתן לבצע אותה בבית או במשרד.

הבדיקה החדשה של עבודות האלומיניום היא סדרה של בדיקות

שחברת האלומיניום האמריקאית (אלקואה) פיתחה כדי לקבוע את התאמתו של חומר לשימוש בייצור אלומיניום.

הבדיקה הראשונה היא לקבוע את אחוז תחמוצת האלומיניום בחומר. המבחן השני הוא לקבוע עד כמה ניתן להמיס את החומר בטמפרטורות גבוהות. הבדיקה השלישית קובעת עד כמה ניתן ליצוק את החומר למטילים, והרביעית קובעת עד כמה ניתן לשחול אותו לפח. קראו מה קבוצת עידן כתבה על המרכז לעבודות אלומיניום

הבדיקות החדשות נועדו לסייע לאלקואה לייצר חומרים איכותיים יותר עבור תהליך הייצור שלה ולהפחית את עלויות הייצור.

מבחן עבודות האלומיניום החדש הוא שיטה לקביעת כמות האלומיניום בתמיסה.

הבדיקה מבוססת על העיקרון שכאשר מוסיפים תמיסה מבוססת אלומיניום לתמיסה המכילה נחושת, יוני הנחושת יגיבו עם יוני האלומיניום ויצרו קומפלקס בלתי מסיס.

הבדיקה מבוססת על העיקרון שכאשר מוסיפים תמיסה מבוססת אלומיניום לתמיסה המכילה נחושת, יוני הנחושת יגיבו עם יוני האלומיניום ויצרו קומפלקס בלתי מסיס. ניתן לחלץ בקלות את תוצר התגובה של תהליך זה משני הפתרונות באמצעות טכניקות מעבדה בסיסיות.

בדיקה חדשה של עבודות אלומיניום יכולה לשמש בתעשיות שונות כמו עיבוד מזון, רפואה, הנדסה כימית ואחרים. זה יכול לשמש גם כדי לקבוע אם מים מכילים רמות גבוהות של מתכות מומסות.

מפעלי האלומיניום היא חברה הפועלת למעלה מ-100 שנה.

הם מייצרים מוצרי אלומיניום מאז 1892.

החברה עוברת כעת בדיקה חדשה כדי לראות אם המוצרים שלה ידידותיים לסביבה כפי שהם מתיימרים להיות. הם משתמשים בבינה מלאכותית כדי לעזור להם לגלות את ההשפעות האמיתיות של המוצרים שלהם על הסביבה על ידי השוואתם לחלופות אחרות.

Aluminium Works משתמש בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית כדי ליצור תוכן לאתר האינטרנט, המדיה החברתית וחומרי השיווק שלהם.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email