צילומי הריון

תוכן עניינים

הריון הוא דבר מורכב, התקופה העוברת על האישה ובת זוגה אינה פשוטה אך יש גם רגעים יפים. צילומי הריון הם צילומים שבאים לשמור את החוויה שלכם בתור מסגרת וכמובן בדיגיטל. ישנם סוגים שונים של צילומי הריון וצריך לדעת איך לבחור את הצלם המתאים למה שאתם מחפשים. אם גם אתן חושבות שכדאי למסגר את התקופה הזאת אתן צריכות לקרוא את הדברים הבאים.

 

איך זה עובד?

לכל צלם וצלמת יש את המסלול אותו הם מציעים עבור צילומי הריון. ובכל זאת, המסלולים צריכים לכלול בתוכם את כל האפשרויות עבור המשפחה. צילומי הריון כוללים מספר דברים: צילומי משפחה, צילומים של בן הזוג ובת הזוג, צילומם עם כל ילד בנפרד וצילום אומנותי של ההרה. מרכז הצילומים יעסוק באישה ההרה, וכאשר באים עם המשפחה כולה בזמן הצילומים שלה רצוי לתת לה את המקום שלה כדי שתרגיש נוח לבטא את עצמה. הצילומים מתבצעים בסטודיו או במקום חיצוני לפי בחירת המצולם ובעל המקצוע.

 

צילומי הריון – בחירת צלם

בחירת צלם לצילומי הריון היא בחירה קריטית, חשוב ואף חובה לבחור בבעל מקצוע עם ניסיון בתחום הספציפי הזה. יש "תתי קטגוריות" רבים בעולם הצילום, צילומי בוק שחקן, צלם אירועים, צלם עסקי ועוד. לכל אחד מהתחומים יש את אופן הצילום המתאים לו, את ההכשרה והניסיון הנדרשים ולכן לא בוחרים צלם לצילומי הריון ללא שום רקע. כמובן שחשוב לבדוק שיש לכם את הכימיה המתאימה עם אותו בעל מקצוע.

 

טיפים ליום צילום מוצלח:

  • סבלנות – לוקח זמן רב עד להרגיש נוח מול המצלמה ולקבל את התמונות שאנחנו רוצות. במיוחד כאשר יש ילדים בסביבה הסובלנות הולכת ודועכת, לכן חשוב לשמור על גיוונים במהלך הצילומים, להפעיל את הילדים בצורה חכמה ומהנה.
  • נוחות – אנחנו תמיד רוצים את התמונה המושלמת, אנחנו רוצים שכולם יחייכו ושהתמונה תראה טבעית. חשוב לתת לבעל המקצוע לעשות את העבודה שלו, לא לתת הערות ביניים לילדים שיחייכו, צלם מקצועי יידע להוציא מכם חיוך טבעי בדיוק בזמן שהוא רוצה.
  • פריטים – יש לכם פריטים מסוימים איתם תרצו להצטלם? תכשיטים, שמלה מסוימת, רעיון לתמונה… כל דבר – פשוט ציינו זאת מול בעל המקצוע והוא ישתף אתכם פעולה.
  • בחינה – הדחף שלנו לראות כל תמונה מיד אחרי הצילום ולהמשיך הלאה לאחר מכן קיים בכל אחד ואחת. עם זאת, לא היינו ממליצים לכם אחרי כל תמונה לבקש מהצלם או הצלמת לראות את התמונה, זה רק מעכב את הסשן ויכול לגרום לכם לחוסר ביטחון מסוים. צלם מקצועי יודע מה הוא עושה, יודע אילו תמונות הוא בוחר ומה לא, מה צריך עריכה ומה לא. זכרו, בסופו של דבר בסשן יכולים להיות 300 תמונות ויותר, הכי חשוב להנות מהרגע ולהישאר בתוך התהליך בלי הפרעות.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email