מפת כוכבים בהתאמה אישית

תוכן עניינים

רוצה להפתיע את ההורים במתנה הכי מקורית ליום הנישואין המשמעותי שלהם? בא לך לתת מתנה מרגשת באמת לחברה שלך לכבוד יום ההולדת שלה? ישנם רגעים בחיים שאנחנו רוצים לנצור עמוק בלבנו, אחת הדרכים המרגשות והייחודיות לעשות זאת הנה באמצעות יצירת מפת כוכבים בהתאמה אישית לאותו יום מיוחד, לאילו אירועים היא מתאימה ואיך עושים אותה? כדאי להמשיך לקרוא.

 

איך יוצרים את המפה?

בכל יום הכוכבים מסתדרים מעט שונה מהיום הקודם מכאן הייחודיות במפת הכוכבים. יש שיאמרו שיש לכך השפעה מיסטית על חיינו ויש שפשוט יאהבו את הרעיון הרומנטי, אך אין ספק שיצירת מפת כוכבים בהתאמה אישית היא מתנה מושלמת לכל אירוע. תהליך היצירה שלה נעשה לאחר חישובים, שכן ניתן לדעת בחישוב לאחור כיצד היו הכוכבים על פי תאריכים מדויקים. לאחר יצירת המפה היא מעובדת לצילום וממוסגרת בסגנון בוהו שיק רומנטי שמתאים לכל חדר בבית.

 

מפה לכבוד יום הנישואין

רוצה לרגש את ההורים לכבוד יום הנישואין שלהם? הם חוגגים שנה משמעותית במיוחד וכבר נמאס לך להביא להם זר פרחים או שובר לספא? מפת הכוכבים ביום בו נישאו לפני שלושים, ארבעים ואף חמישים שנה, תהיה מתנה מרגשת מעין כמוה. קשה להביע במילים מה מרגיש אדם שמסתכל על המפה ומבין שכך נראו השמיים באותו ערב שאמר כן לאהבת חייו, בטח ובטח אם אהבה זו החזיקה מעמד שנים רבות כל כך.

 

מפה ליום החברות

עוד רגע אתם ביחד שנה, שנתיים או שלוש, ויש לך רצון גדול להפציץ במתנה מיוחדת ומקורית. יצירת מפת הכוכבים של היום בו נפגשתם יכולה להיות רומנטית במיוחד. מתנה מסוג זה מוציאה את הבנאליות מהרגע והופכת אותו למיוחד עבור הזוג, כמובן שאליה ניתן להוסיף פרחים, שוקולד או ארוחה, אך אין ספק שהמתנה עצמה תהיה במרכז תשומת הלב.

 

מפה לכבוד הולדת ילד

החברה הכי טובה שלך ילדה תינוק ראשון? קרובת משפחה או חברה מהעבודה נמצאת אחרי לידה ובא לך להביא מתנה מיוחדת לכבוד הברית או הבריתה? אחת המתנות השוות הן מפת כוכבים בהתאמה אישית ליום בו הבייבי נולד, ובסגנון רך ורומנטי של מסגרת התמונה תתאים לחדר התינוקות ותהיה מזכרת נעימה לכל המשפחה לתמיד.

 

מפה ליום האהבה

יום האהבה מתקרב ואין לך מושג מה לתת מתנה שיהיה גם מתאים לרגע וגם לא מוגזם מידי? מתחשק לך אחת ולתמיד להביא מתנה שתשאיר רושם ותהיה רומנטית במיוחד? מפת הכוכבים יכולה להיות בדיוק הפתרון לכך והיא מתאימה לכך ששני בני הזוג יכולים לתת אותה. מומלץ לתזמן מראש את ההזמנה, לעטוף אותה ולהסתיר אותה בבית ואז לשלוף אותה ביום האהבה יחד עם זר פרחים ושוקולד וברכה יפה, המתנה הזו תמיד מתקבלת בהתפעלות רבה ובשמחה.

לרכישת מפת כוכבים היכנסו לאתר http://stari.co.il/

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email