איך בוחרים רופא מומחה להשתלת שיער לנשים?

תוכן עניינים

בחירת רופא מומחה להשתלת שיער לנשים היא בדיוק כמו בחירה של כל רופא אחר. יחד עם זאת, יש כמה דברים שעליהם ממש כדאי להקפיד

אנט, בת 45 מנתניה, חבשה במשך שנים ארוכות כיסוי ראש. לאחרונה היא יצאה בשאלה וכחלק מהתהליך הורידה את כיסוי הראש. מעבר לשינוי החיצוני, אנט לפתע נדרשה להתמודד עם מציאות שבמשך שנים הסתירה מתחת לכיסוי – יש לה קרחות גדולות מאוד בשיער. "כאשה דתייה, העניין הזה אף פעם לא הפריע לי", היא מודה. "הייתי מורידה את כיסוי הראש רגע לפני שאני נכנסת למיטה והרבה לילות ישנתי איתו עלי. הייתי מאוד אדוקה בעניין הזה. ההתקרחות היא גם תורשה משפחתית, אבל לא פחות חשוב מזה נובעת מהעובדה שהשיער שלי לא היה חשוף לאור ולאוויר במשך הרבה שנים".

אם כן, כאשה דתייה, היה קל להסתיר את הקרחות, אולם במציאות החדשה, אנט החלה לחפש פתרונות לקרחות. "לא רציתי בשום אופן ללכת עם כובע או עם מטפחת", היא מספרת. "אחרי היציאה בשאלה ללכת עם כובע התחבר לי למחלה, חלילה, ולא רציתי להיות בחוויה הזו. רציתי להרגיש משוחררת ממש כמו שאני. אחת החברות שלי ראתה כמה קשה לי עם המראה החיצוני והיא הציעה שנחפש רופא מומחה להשתלת שיער לנשים. אני זוכרת שהעיניים שלי נדלקו כמו שני פנסים. ידעתי שזה משהו שאני רוצה לעשות הכי מהר שאפשר".

כחלק מההתלבטויות עלתה השאלה האם לבחור ברופא או ברופאה. "היה לי ברור שאני מעדיפה רופאה", מודה אנט, "אבל הלכתי להתייעצויות אצל כמה רופאים. בסופו של דבר החלטתי על רופאה שנתנה לי הרגשה שהיא יודעת מה צריך לעשות כדי לטפל בקרחות שלי, הגישה שלה היתה מאוד אמפתית ומכילה וממש הרגשתי מהר מאוד חיבור רגשי אליה. אני חושבת שזה מה שנתן לי את האומץ לעשות את המהלך. כשחושבים על זה, בחירה של רופא מומחה להשתלת שיער לנשים היא כמו בחירה בכל רופא לקראת אירוע רפואי אחר. כל אחד רוצה לדעת שהוא נמצא בידיים טובות, שהרופאה או הרופא המטפל הם בעלי ידע וניסיון וידע להתמודד גם עם אירועים לא צפויים במסגרת ההליך".

אנט עברה השתלת שיער ומהר מאוד הקרחות הפכו לנחלת העבר. "אני זוכרת שכל יום קמתי ורצתי ישר למראה לראות אם יש שינוי", היא מספרת. "הציפייה הזו, וכמובן לראות שהשיער צומח מחדש במראה טבעי ויפה היו מרגשות מאוד. היום אני מביטה במראה ובכלל לא יכולה להאמין שעד לא מזמן נהגתי להחביא את השיער שלי מכל אדם בעולם חוץ מבעלי. אני נהנית מהשיער שלי ושמחה שלא התפשרתי על רופאה אחרת. גם העובדה שהיו מפגשי ביקורת אחרי ההשתלה גרמה לי לשקט נפשי ולהנאה מההליך".

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email