5 מקומות בילוי בעיר תל אביב

תוכן עניינים

העיר תל אביב מוכרת לכולם כעיר המרכזית ביותר והעיר שאין בה הפסקה. מדובר על עיר שמשכימה מאוד מוקדם בבוקר ומסיימת את יומה בשעות הקטנות של הלילה. היא מתאימה עבור ילדים, נוער ומבוגרים כאחד. לכולם תמיד יש מה לעשות בה ולהנות ממנה. במאמר הבא הכנו עבורכם את 5 מקומות הבילוי המומלצים ביותר בעיר תל אביב.

 

לבלות בים של תל אביב

אם אתם מבלים בעיר תל אביב לכמה שעות ביום ממש חם, זה הזמן להגיע אל אחד החופים הקסומים של העיר. בילוי בים של תל אביב יכול לכלול שהייה בחוף הים או טיול על הטיילת הקסומה  ושופעת החנויות. לעיר מספר חופים מוכרים כמו חוף מציצים שרובנו מכירים מהסרט הישראלי "מציצים", חוף הילטון, חוף בוגרשוב, חוף גבעת העלייה שסמוך לבת ים ולפארק יפייפה שניתן לערוך פה פיקניק, חוף אביב שסמוך לשכונת נווה צדק וחוף תל ברוך הנמצא בקרבה לשפך הירקון.

 

סבב שווקים צבעוני

סבב שווקים צבעוני הוא ללא ספק טיול שכדאי לעשות בעיר תל אביב. בעיר תוכלו למצוא מגוון שווקים רחב מאוד. השווקים שהכי מוכרים הם שוק הכרמל ושוק הפשפשים, אך כדאי לדעת שבעיר נמצאים גם השוק היווני, יריד האומנות של נחלת בנימין, שוק בצלאל, שוק הנמל, שוק התקווה, שוק לוינסקי, שוק העתיקות ויד שניה, שוק צפון וכמובן שרונה מרקט. אם אתם חובבי אוכל, יד שניה ומוצרים במחירים נמוכים, בקרו בכמה מן השווקים האלו.

 

טיול היסטורי אדריכלי בעיר

לעיר תל אביב היסטוריה ענפה וכך גם המבנים שלה. אם אתם חובבי אדריכלות, זה הזמן לפקוד אזורים שונים בעיר ובעיקר בדרום תל אביב. תוכלו ללכת על גבול יפו ולראות את המבנים הישנים שנבנו הרבה לפני קום המדינה. תוכלו להגיע לנווה צדק ולהנות מהבתים צמודי הקרקע ששומרו. תוכלו ללכת למרכז תל אביב ולהנות ממגוון מבנים בסגנון הבארוק. ניתן גם לעבור במספר בתים מפורסמים כמו בית שלוש, בית וייס, בית פולק ועוד ולעבור במתחם הרכבת הישנה ששם יש סיפור בפני עצמו.

 

טיול תרבותי בעיר תל אביב

אם אתם יותר בקטע תרבותי, זה הזמן לבקר בשלל המוזיאונים של העיר וגם בתיאטראות שהעיר מציעה. תיאטרון הבימה, תיאטרון הקאמרי, המשכן לאומנויות הבמה, תיאטרון גשר, תיאטרון יפו, בית ליסין, תיאטרון הסמטה ועוד רבים וטובים. יש כל כך הרבה היכן לבלות ולהנות מהתרבות שבעיר. לכם נשאר פשוט להגיע.

 

בתי קפה ומסעדות

ובל נשכח את סצנת בתי הקפה והמסעדות של העיר תל אביב. מסעדות שף, מסעדות מזון מהיר, בתי קפה שפתוחים כל הלילה. את כל אלו תמצאו בעיר תל אביב הצבעונית. ניתן להגיע בכל שעה ותמצאו משהו פתוח. כבר אמרנו, עיר ללא הפסקה והיא באמת ללא הפסקה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email