מה חשוב לדעת כשבוחרים הסעת עובדים?

תוכן עניינים

חברות ומפעלים שמעסיקים עובדים רבים ובשעות מוקדמות ומאוחרות מעדיפות להציע להם שירותי הסעה כחלק בלתי נפרד מתנאי ההעסקה. להסעות יתרונות רבים – הן מסייעות לעובד להגיע בנוחות למקום העבודה וממנו, הן גורמות לכך שרוב העובדים יגיעו בזמן והן חוסכות לעובדים כסף, טרחה או צורך להחזיק ברכב. כמו כן, מי שמגיע בהסעה לא זקוק לחניה, ובמקומות בהם ישנה מצוקת חניה הדבר יכול להיות מועיל במיוחד. אז איך בוחרים חברת הסעות ומה כדאי לדעת? הכנו את המדריך המקוצר הזה בדיוק עבורך.

 

מדוע כדאי לבחור חברת הסעות מקצועית ומנוסה?

חברת הסעות מקצועית ומנוסה תדע להציע שירות הסעות שעומד בזמנים, וזהו אולי הנושא עליו יש לתת את הדגש הגדול ביותר בבחירה. החברה צריכה להיות מומלצת על ידי לקוחות אחרים כחברה שעומדת בזמנים, שהמסלולים שהיא בוחרת מהירים וזאת כדי להבטיח את הגעת העובדים בתחילת היום בשעת העבודה המדויקת, וגם את ההגעה חזרה לביתם בסוף היום.

 

נוחות ברכב

אין ספק שאחרי עמידה בזמנים ומקצועיות, כדאי לבחון שהרכבים של חברת ההסעות נוחים. כמובן שהמזגנים צריכים לעבוד היטב כדי שהנסיעה תנעם לעובדים בדרך לעבודה וממנה בכל עונות השנה, אך גם חשוב שהכיסאות יהיו נוחים. פעמים רבות הסעת עובדים יכולה לארוך חצי שעה או יותר ולעובדים פיזית הנוחות המקסימלית משמעותית במיוחד. כמובן שכלי רכב חדישים עדיפים על כלי רכב ישנים, ובכל מקרה כדאי לבחון אותם ולראות שאכן המושבים ברכב נוחים ושיש מספיק מקום לכל העובדים בכל הסעה.

 

תרבות נהיגה ונהגים נעימים

אנו חיים בזמנים בהם תרבות הנהיגה איבדה קצת מהמשמעות שלה איך אין זה אומר שיש להתפשר עליה. כאשר בוחרים חברת הסעות עובדים יש לבחון היטב את השירות שהנהגים מציעים ואת תרבות הנהיגה שהחברה מנהיגה לעובדיה. החברה צריכה לדגול בנהיגה זהירה, מתחשבת ונעימה, שכן נהיגה מסוכנת שעוברת על כללי הבטיחות יכולה לסכן את העובדים ולהיות לחוויה לא נעימה.

 

בחירת סוג הרכב

כאשר בוחרים חברת הסעות כדאי לוודא שלחברה יש רכבים שמתאימים לשירות הספציפי הנדרש. למשל, חברה שמחזיקה אך ורק באוטובוסים לא תתאים למפעל קטן שזקוק לרכב מיניבוס 15 מקומות ולהיפך, מפעל גדול יצטרך רכב גדול ומיניבוס לא יתאים לו.

 

ומה לגבי המחיר?

כמובן שגם למחיר יש חלק בלתי נפרד מהבחירה, אך כדאי לקחת בחשבון שחברה שמציעה הסעת עובדים איכותית לא תהיה זולה משמעותית ממחירי הסעות אחרות שאולי תהיה איכותית פחות. כדאי לערוך השוואת מחירים בהתייחס לכל הפרמטרים שציינו לעיל, כאשר המחיר יהיה משתלם במידה והחברה מומלצת על ידי חברות ששכרו את שירותה והיא מעמידה בפני הלקוחות שלה צי רכבים זמין, נהגים נעימים ויש לה תרבות של עמידה בזמנים.

לסיכום, כדאי להסתכל על התמונה השלמה כאשר עורכים השוואת מחירים ולבחור בחברה שמציעה את השירות המדויק, עם תרבות נהיגה נעימה ורכבים מותאמים.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email