פריזבי מתמחים באחסון, שינוע ואספקה ברכבים מקוררים של מזון בריאות ומוצרי סופר

תוכן עניינים

צריכים שירותי קווים משלוחי מזון בקירור? חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ואמינה שתספק לכם את הסחורה בזמן ובמקום – ללא שום התפשרות – תרתי משמע!

אז אם יש לכם צורך בשינוע של מוצרים הרגישים לטמפרטורה להגיע מנקודה אחת לאחרת, ואתם תוהים לעצמכם כיצד לעשות את זה בדרך הבטוחה ביותר, מאמר זה יכול לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

בבחירת חברת פריזבי הובלה בקירור, המובילים בישראל בתחום ההובלות של מוצרי מזון בריאות ומוצרי סופר הרגישים לטמפרטורה, בוחנים כמה דברים חיוניים להבטחת איכות המוצר.

מפרטי הטמפרטורה שומרים על הקור לאורך כל הדרך

תצטרכו לברר ולדעת את הטמפרטורה המדויקת בה יש צורך להעביר את הסחורה שלכם. זה הדבר הבסיסי והקריטי ביותר בתחום ההובלות בקירור, על מנת להבטיח שהסחורה מגיעה במצב הכי טוב שיש.

יש צורך ליידע היטב את נהג משאית הקירור או את אחראי חברת ההובלה לגבי אופי השילוח, הטמפרטורה המבוקרת הקבועה, אורך הנסיעה ועוד פרמטרים נוספים כמו וודא של תקינות הציוד, כך שניתן יהיה לשמור על הטמפרטורות הרצויות.

נפח האחסון של המשלוח

לפעמים יהיה צורך לשנע כמות מסחרית עצומה, ולכן יש צורך בנפח אחסון רב מבלי לפגוע באיכות הקירור. חברות גדולות בדרך כלל ישכרו שירות של כמה וכמה משאיות הובלה, בעוד שעסקים קטנים יסתפקו בנפח אחסון קטן יותר שמתאים לצרכים שלהם. עליכם כבעלי חברה ועסק מוטלת החובה להעריך נכון את הכמות הצפויה למשלוח כדי להתאים את משאית הקירור בדיוק לפי הצרכים שלכם.

השכרת משאיות של קירור ובקרת טמפרטורה מספקת לכם את הזדמנות לבחור את המשאית ורכב המשלוחים בצורה שהכי מתאימה לצרכים של העסק שלכם.

מומחיות ותמיכה זה בטבע שלנו

בבחירה של פריזבי הובלה בקירור אתם יכולים לביות בטוחים שמדובר בחברה בעלת מוניטין רב בכל הנוגע להעברות ומשלוחים של מזון בריאות ומוצרי סופר בטמפרטורה מבוקרת ובקירור ברמה הכי גבוהה שיש. נכון שלכם בעלי המקום קיים חשש כי שינוי כלשהו בטמפרטורה במהלך הנסיעה עשוי לפגוע בסחורה שלכם, אך לנו יש את הציוד המתאים לשמירה של טמפרטורה קבועה לכל אורך הנסיעה.

עמידה זמנים על הדקה

בבחירה של חברת משלוחי מזון ומוצרים בקירור יש העדפה מובהקת לעמידה בלוח זמנים קפדני. פריזבי הובלה בקירור תעשה הכל על מנת להגיע בזמן שלכם על המקום ללא דיחוי ועיקוב. איכות הסחורה שלכם היא המוניטין שלנו.

אנו מציעים שירותי הובלה בקירור במקומות שונים בכל רחבי הארץ. אם אתם מעוניינים ליצור קשר ולשכור את שירותנו, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם. לחברה צי רכבי הובלה בקירור בטמפרטורה מבוקרת וקבועה ששומרת על איכות המזון או המוצרים מרגע האיסוף ועד ההגעה ליעד. יש לנו את כל הציוד המתקדם והחדשני ביותר לשמירת הסחורה שלכם – וזו באחר0יות.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email